henriette25!
Forumet er livet
jeg skal søke om keisersnitt og lurer på hvordan og når jeg bør søke?
noen andre som har hatt keisersnitt som måtte søke??
noen andre som har hatt keisersnitt som måtte søke??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: henriette21
så du har snakket med fastlegen din om det?
og du får et skriv fra han/hun??
ja, snakka med fastlegen min om det, og han sendte henvisningen direkte til sykehuset. Håper jeg får det gjennom og med full narkose, men tviler litt på det ang narkosen
ja, snakka med fastlegen min om det, og han sendte henvisningen direkte til sykehuset. Håper jeg får det gjennom og med full narkose, men tviler litt på det ang narkosen
okey jeg er på samtaler på helsestajon og får med et skriv derifra,men er helt nervevrak..
tenker sååå mye på det...[:(]
har så utrolig angst..
okey jeg er på samtaler på helsestajon og får med et skriv derifra,men er helt nervevrak..
tenker sååå mye på det...[:(]
har så utrolig angst..
jeg tenker oxo masse på det. Du er redd for å føde; det er derfor du vil ha keisersnitt? Jeg vil ha pga problemer med ryggen. Har hatt problemer med ryggen siden de stakk feil med epiduralen i 2004
jeg tenker oxo masse på det. Du er redd for å føde; det er derfor du vil ha keisersnitt? Jeg vil ha pga problemer med ryggen. Har hatt problemer med ryggen siden de stakk feil med epiduralen i 2004
ja er kjempe redd,og i tillegg har jeg nål og sprøyte skrekk,så jeg ønsker og ligge i narkose..
derfor har vi ikke fått barn før nå,har ikke turt..
stakk feil???? åh herregud..
Uff så vondt å høre...
Håper de tar deg på alvor og kan betrygge deg med at du får innvilget KS dersom det er det du ønsker. Tror ikke det kommer til å bli noe problem for deg å få det.
Har du fått snakket med noen om angsten din?
Forklart hva du har angst for (smerten/miste kontroll osv osv) - og eventuellt fått informasjon?
H
på meg stakk de feil, men er ikke så ofte at de gjør det da
Ønsker deg lykke til, og håper du får snakket godt ut med noen om dette.
De kan ikke tvinge noen til å føde vaginalt, det kommer til å ordne seg for deg.