Keisersnitt

susseline

Forelsket i forumet
Oioi, d er veldig ekkelt i området rundt såret, Både overnfor, såret og nedenfor. Virker som alt er dødt og følelsesløst. Såret er bulkete, sikkert pga at jeg har hostet helt siden operasjonen, 3 uker snart d[&:]. Hvordan er d hos dere, og hvor lenge varer denne følelsen av at magen kjennes død ut utenpå????O

Oioioioioioi; d er ekkelt å tenke på d[:'(]

Når kan en bruke dongribukser m bellte da??? , D må være ubehagelig???[8|][8|].

ORIGINAL: susseline

Trodde aldri jeg skulle gjøre det igjen, men det går helt fint allerede[:)]

Er fortsatt følelsesløs i området rundt, men det er jo tidlig her også. Spent på hvordan det blir etterhvert[8|]
Kan jeg spørre om det var planlagt eller haste-ks du fikk? Haste-ks her.

Jeg tok keisersnitt for snart 6 år siden og jeg har fremdeles ikke følselse nederst i magen.. [:'(]

ORIGINAL: goldpen

ORIGINAL: susseline

Trodde aldri jeg skulle gjøre det igjen, men det går helt fint allerede[:)]

Er fortsatt følelsesløs i området rundt, men det er jo tidlig her også. Spent på hvordan det blir etterhvert[8|]
Kan jeg spørre om det var planlagt eller haste-ks du fikk? Haste-ks her.

D var planlagt, pga skikkelig revning forrige gang

ORIGINAL: Lis@

ORIGINAL: Ida&Linn

Jeg tok keisersnitt for snart 6 år siden og jeg har fremdeles ikke følselse nederst i magen.. [:'(]

Oi så lenge siden altså, og fremdeles ikke følelse.. Håper ikke det går så lang tid på meg[:'(]

Nei, det er igrunn litt ekkelt.. [:'(] Men det er jo ikke så rart igrunn.. KS er jo igrunn en stor påkjenning for kroppen. Ikke et lite snitt akkurat.. Men men.. glad det går ann å få ut babyer som sitter fast i hvertfall.. [:)] 

Oi så lenge siden altså, og fremdeles ikke følelse.. Håper ikke det går så lang tid på meg[:'(]

Nei, det er igrunn litt ekkelt.. [:'(] Men det er jo ikke så rart igrunn.. KS er jo igrunn en stor påkjenning for kroppen. Ikke et lite snitt akkurat.. Men men.. glad det går ann å få ut babyer som sitter fast i hvertfall.. [:)] 

Ekkelt er det ja [:'(] Men det måtte bare bli sånn her da, hun ville jo ikke ut andre veien så.. Men må neste baby også bli tatt med keisersnitt?..[8|]

Neida.. da kan du nok føde helt normalt.. jeg tok ks første gang, men ikke andre. gikk så fint så. [:)]

Jeg tok KS og.. Det var rimelig følelsesløst i en periode. Men begynner å bli litt bedre nå, men fortsatt numment. Men det er ikke noe godt å få trusekanten over snittet, ubehagelig[:o].. Jeg måtte ta haste KS, på grunn av fare for Trym..

Back
Topp