Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vært på kontroll på sykehuset idag. Har fått beskjed at hvis ikke fødselen har startet av seg selv innin uke 15 blir det keisersnitt. Så skal få brev hvilken av datoene det blir. Så spennende å se siden at han kommer ut mellom 12 og 16 april senest.
Fordi han ligger med sete ned. MEn har lagt seg mer på tverrleie. Så han mente det var best med ks hvis han ikke hadde kommet til termin.
JA deilig å slippe å gå over termin.
Ja kjempe deilig. Litt mer svar enn jeg har fått før. Så spennende å se om det skjer noe før. For hvis han gjør det så blir det å prøve vanlig. MEn det er 50% sjangse uansett at det blir ks da alikevel. Ble litt rart forklart det der.
Takker for det Chisme. I lige så... Håper han snur seg riktig vei.
Hehe:) Så bra du har fått dato for KS:) Når er det i forhold til terminene din??
Min lille luring ligger med føttene ned i bekkenet, og jeg skal på kontroll i morra for å finne ut hva de skal gjøre... Er VEEELDIG spent!! Håper jeg også får dato for KS...