Keisersnitt- video *Link*

Selveste Kråka

Elsker forumet
http://www.youtube.com/watch?v=vjgxKcjnimY

Fant denne på youtube, syns den var så fin. (Ikke se om du ikke tåler slikt!)
Og nå skjønner jeg hvorfor jeg var så støl i magen etter mine ks!
Tenk, bare noen mnd igjen, så får jeg oppleve det igjen! Fantastisk!!

Flere som vet de skal ha ks???

Jeg skal ha planlagt ks veldig snart! Gruer meg noe forferdelig...

ORIGINAL: Testomania

Fantastisk!!![:)]

[:)][:)]

uff kjente jeg ble uvel jeg!!! Husker så godt den sykt rare følelsen når de lirket og dro for å få han ut [8|]

Nei, måtte jeg slippe og oppleve det igjen [:)] Hadde akutt ks, så for min del så var det en skummel opplevelse...

Jeg trykkte faktisk når de holdt på å trykke ned magen... hahhaha

Jeg tok oppoversnitt, vert spennende å se et sånnt ks[:)]

ORIGINAL: Vibeke83

Hva er det du gruer til??
Jeg har hatt 2, syns det gikk superbra.
Er jo vondt når bedøvelsen går ut, og man er støl i magen noen dager etterpå, men jeg hadde ingen andre plager iallefall. [;)] 

Det går nok bra, skal du se.

ORIGINAL: Mirakelbarnet

uff kjente jeg ble uvel jeg!!! Husker så godt den sykt rare følelsen når de lirket og dro for å få han ut [8|]

Nei, måtte jeg slippe og oppleve det igjen [:)] Hadde akutt ks, så for min del så var det en skummel opplevelse...

Ja, var en rar følelse da de lirket ut ungen, litt sånn veldig merkelig faktisk. [;)]
Jeg hadde to akutte ks, men hadde tid nok til å få spinalbedøvelse, og personalet på operasjonssalen var bare superhyggelig og gjorde det til en flott opplevelse likevel.

ORIGINAL: Zera

Hehe, fint å hjelpe til da [:D]
Oppoversnitt, hvorfor tok de det? Er det vanlig,kanskje??

ORIGINAL: Selveste Kråka

ORIGINAL: Vibeke83

Hva er det du gruer til??
Jeg har hatt 2, syns det gikk superbra.
Er jo vondt når bedøvelsen går ut, og man er støl i magen noen dager etterpå, men jeg hadde ingen andre plager iallefall. [;)] 

Det går nok bra, skal du se.

Gruer meg til å sette spinalbedøvelsen, og at de skal kutte i meg..!![:-] Har aldri vært igjennom en operasjon i hele mitt liv, så er nok der skrekken ligger, samt at jeg synes det er forferdelig trist å ikke få opplevel en "normal, vaginal fødsel". Er ks på medisinsk grunnlag denne gangen, gikk så galt etter forrige fødsel. MEN, det positive er at jeg slipper å gå 17 dager på overtid, bli satt igang, revne fra a-å, ikke klare å ta vare på babyen min alene etterpå osv, så tiden etterpå tror jeg ikke blir så værst i folhold til forrige gang. [;)]

Gruer meg til å sette spinalbedøvelsen, og at de skal kutte i meg..!![:-] Har aldri vært igjennom en operasjon i hele mitt liv, så er nok der skrekken ligger, samt at jeg synes det er forferdelig trist å ikke få opplevel en "normal, vaginal fødsel". Er ks på medisinsk grunnlag denne gangen, gikk så galt etter forrige fødsel. MEN, det positive er at jeg slipper å gå 17 dager på overtid, bli satt igang, revne fra a-å, ikke klare å ta vare på babyen min alene etterpå osv, så tiden etterpå tror jeg ikke blir så værst i folhold til forrige gang. [;)]

Ja, da er det nok MYE bedre med et ks!!
Jeg hadde gruet meg MYE mer om jeg måtte ha narkose,f.eks. Det er jeg redd for!
Men spinalbedøvelsen går greit å sette, du kjenner et lite stikk, thats it.
Og så får du jo være våken å følge med på det som skjer.
Og premien er jo verdens fineste baby da! [:)]

hehe,... Hjelper der jeg kan[8D]

nei det er ikke vanlig... Men hadde alvorlig sf, og hadde de tatt bikinisnitt, kunne Anette har drukna rett å slett, så da ble det oppover snitt[:)]
Husker de sa det til meg før de begynte at det ble oppoversnitt, svaret fra meg: Jeg gir fan! bare få ungen UT!
Var LITT syk kan man si... Legene innrømmte i ettertid at det var en legetabbe å la meg ligge så lenge (låg på sykehuset i 2 uker før de gjorde noe, og la på meg nesten 1kilo over natta HVER natt)
Dette er da snrt 12 år siden[:)]

nei det er ikke vanlig... Men hadde alvorlig sf, og hadde de tatt bikinisnitt, kunne Anette har drukna rett å slett, så da ble det oppover snitt[:)]
Husker de sa det til meg før de begynte at det ble oppoversnitt, svaret fra meg: Jeg gir fan! bare få ungen UT!
Var LITT syk kan man si... Legene innrømmte i ettertid at det var en legetabbe å la meg ligge så lenge (låg på sykehuset i 2 uker før de gjorde noe, og la på meg nesten 1kilo over natta HVER natt)

Oi, ja det var en legetabbe!! Jeg hadde også alvorlig svangerskapsforgiftning, men tror du hadde det hakket værre ja....
Godt det gikk bra!!! [:D]

Oi, ja det var en legetabbe!! Jeg hadde også alvorlig svangerskapsforgiftning, men tror du hadde det hakket værre ja....
Godt det gikk bra!!! [:D]

ja,var hellt grusomt... Fekk skrekken og sa jeg aldri mer sku få barn.. hehe
Fekk ikke på meg sko en gang for jeg var så hoven, det eneste jeg fekk på meg var besten sine sandaler og han er STOR!!

Har et bildet av meg den dagen jeg fekk hu, jeg får nesten ikke opp øynene pga alt vannet, og beina gikk i et fra knea...[8D]

Husker noen dager etter jeg fekk hu så våknet jeg en morgone og hadde ANKLER!!! woho!! nesten en gledes dans på romet mitt da... hehe[:)] følte meg sååååååååå tynn[8D]

Fekk ikke på meg sko en gang for jeg var så hoven, det eneste jeg fekk på meg var besten sine sandaler og han er STOR!!

Har et bildet av meg den dagen jeg fekk hu, jeg får nesten ikke opp øynene pga alt vannet, og beina gikk i et fra knea...[8D]

Husker noen dager etter jeg fekk hu så våknet jeg en morgone og hadde ANKLER!!! woho!! nesten en gledes dans på romet mitt da... hehe[:)] følte meg sååååååååå tynn[8D]

...føler nesten at et bilde er på sin plass her.. [;)][:D]

Selv ble jeg mer hoven i føttene noen dager etterpå, men så normaliserte det seg heldigvis! [:)]

...føler nesten at et bilde er på sin plass her.. [;)][:D]

Selv ble jeg mer hoven i føttene noen dager etterpå, men så normaliserte det seg heldigvis! [:)]

hehe.. Bildet er heldigvis tatt før den digitale tid... hehe[8D]
Så det bildet forblir i albumet, som skrekk å advarsel: IKKE BLI MAMMA SOM 17ÅRING!! hehe (neida, bare tullet[8D])

De to siste gikk det heldigvis bra med... Men er vist mye mindre sjans å få sf igjen om det er annen far på ungene[:)]

Ja der har jeg "bomma" gitt, så ender vel med svangerskapsforgiftning denne gangen også [;)]

Har jo et såkalt risikosvangerskap nå, så får tett og god oppfølging. [:)]

Mi tøtta lå i tverrleie...Husker de hadde litt trøbbel med å få henne ut..Snittet lå like langt nede som vanlig å ungen lå oppe på tvers under ribbeina mine..Å så var hun stor så de holdt på ei stund..

Å, så vakkert! Sånn kom min yngste til verden.

ORIGINAL: Oida

Mi tøtta lå i tverrleie...Husker de hadde litt trøbbel med å få henne ut..Snittet lå like langt nede som vanlig å ungen lå oppe på tvers under ribbeina mine..Å så var hun stor så de holdt på ei stund..

Oi, tipper du var støl i magen etterpå! [:)]

Ja der har jeg "bomma" gitt, så ender vel med svangerskapsforgiftning denne gangen også [;)]

Har jo et såkalt risikosvangerskap nå, så får tett og god oppfølging. [:)]

Så bra du får tett oppfølging da[:)]

Det fekk jeg når jeg gikk med Tuva, men tanke på mitt første svangerskap...

Og med Sofia, for jeg mistet mye fostervann på slutten med Tuva[:)]

Back
Topp