Keisersnitt og kjendiser..

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Skal ikke spekulere så altfor mye, men har lurt på dette lenge, eller tenkt på det.

Tror du at kjendiser har lettere for å få innvilget keisersnitt enn oss "normale" har? Eller tror du vi stiller helt likt?

Grunnen til at jeg spør er jo fordi enkelte kjendiser tar keisersnitt, ja normale folk gjør jo også det, men jeg blir liksom ikke overrasket om en supermodell kjendis feks får en baby gjennom keisersnitt...! Ikke at keisersnitt er feil eller noe, men ja...har merket meg at det skjer..og lurer som sagt på om de kanskje får det lettere innvilget enn oss andre..!

Det var dagens ja..[8|]

No offence[:)]

Skiller du mellom Norge og utlandet da eller spermen??

For i Norge stiller vel alle likt vil jeg tro, men i USAog sånn er det vel sånn at man får det man ønsker om man betaler??[8D]

Det har jeg også tenkt... Iallefall om utenlandske kjendiser, "mistenker" liksom at feks. Victoria Beckham har tatt keisersnitt fordi hun ikke vil herpe opp høna. [:-]
Men de kan jo hende hun har for smalt bekken til å føde normalt også, dama er jo ikke akkurat så svær i omkretsen.

tror det er lettere å få keisersnitt i utlandet ja, når man har penger er det vel ingen problem[8D][:)]

skjønner ikke logikken i det der jeg, hva får dem til å tro at man herper opp høna? Den kommer seg jo fort til igjen, et arr på magen der i mot, er det verre med!

I Norge og i utlandet for den sagt skyld...tenker litt på Linni Meister og hun derene paradise hotel dama som nettopp fikk en liten gutt som skulle hete Nemo. Altså..de er jo unge...førstegangsfødende...nei, som sagt..jeg skal ikke overanalysere eller spekulere for mye. De har nok sine gode grunner de også som alle andre..men ja!

Men i utlandet virker det nesten litt trendy å ta keisersnitt for kjendiser...[8|]

Unnskyld hvis jeg er ufordragelige nå..ikke meningen, bare tenker litt høyt[8|]

Linni Meister er jo ikke store dama, hun hadde forresten for smalt bekken til å føde normalt sto det på bloggen hennes. Hun der paradise-dama vet jeg ikke noe om... Men ellers i utlandet (USA) får man jo det man vil stort sett om man kan betalle ja [8D]

Back
Topp