Keisersnitt erfaringer ?

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Dere som har planlagt KS ,har litt ulike spørsmål og håper dere kan hjelpe :)
  • Har dere fått dato samt info om inngrepet ennå?
  • Hvor lenge før termin er det planlagt?
  • Skal dere ha full narkose eller er dere våkne under inngrepet ?

  • Eventuelt andre med keisersnitt erfaringer ❤️
Tok keisersnitt med sistemann ,men det er snart tolv år siden , så lurer på hva man kan forvente nå.
Ikke fått noe info ennå, har risiko svangerskap med fare for prematur rier samt ruptur og morkake i front så derav planlagt KS.
Er 33 + 3 ❤️
 
Fikk dato ganske kjapt etter det ble bestemt pks.

var våken på alle tre ks to er pks og et akutt.
 
Har svart deg inne på skjult:)
 
.
 
Har ikke fått dato eller noe info, og det er ganske frustrerende i grunnen!
 
Har PKS pga 2 tidligere PKS. De ble tatt 8 og 9 dager før termin. Med de var ikke keisersnittet planlagt fra begynnelsen av, så ble bestemt i uke 37ish og fikk dato når jeg var på sykehuset på kontroll. Har samtale med føden nå 5 oktober, så regner med jeg får dato da, til tross for at dette keisersnittet har vært planlagt fra starten av, har termin 2 november.

Er våken under inngrepet, og har egentlig kun god erfaring med hele prosessen :)
 
Har PKS pga 2 tidligere PKS. De ble tatt 8 og 9 dager før termin. Med de var ikke keisersnittet planlagt fra begynnelsen av, så ble bestemt i uke 37ish og fikk dato når jeg var på sykehuset på kontroll. Har samtale med føden nå 5 oktober, så regner med jeg får dato da, til tross for at dette keisersnittet har vært planlagt fra starten av, har termin 2 november.

Er våken under inngrepet, og har egentlig kun god erfaring med hele prosessen :)

Glem det, gikk nettopp inn på helsenorge for å sjekke, å der lå innkallingen med dato :eek:
 
Back
Topp