Gullgutten
Elsker forumet
Ser de har pakker m kebabkjøtt i kjøla på rema. Noen som har smakt? God?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, alt som er kverna sammen i det kebabkjøttet:( Hvorfor ikke heller kjøpe ordentlig lammekjøtt og lage ekte kebab. MYE bedre, og sunnere.Carla82 skrev:
*Prinsessa skrev:
Æsj, alt som er kverna sammen i det kebabkjøttet:( Hvorfor ikke heller kjøpe ordentlig lammekjøtt og lage ekte kebab. MYE bedre, og sunnere.Carla82 skrev:
signerer den. Det er alt for mye fake kebab kjøtt ute å går og ikke noe godt.
Digger den oppskriften til Fru.M her inne eller hvordan man skriver detRebecca85 skrev:
Er bare karbonader som er strimlet opp og stekt med kebab krydder og hjemmelagd pitabrød og sauser..de pitabrødene er helt vilt gode!!!skal lage det igjen i helga!
*FruM* skrev:
Digger den oppskriften til Fru.M her inne eller hvordan man skriver detRebecca85 skrev:
Er bare karbonader som er strimlet opp og stekt med kebab krydder og hjemmelagd pitabrød og sauser..de pitabrødene er helt vilt gode!!!skal lage det igjen i helga!
Som jeg skulle sagt det selv
Det har blitt en STOR hit i vår vennekrets også! Alle blir skikkelig imponerte hver dag, og jeg synes det er helt genialt å bruke karbonader! Men var SYKT skeptisk da jeg prøvde det for første gang!
http://www.frumaela.com/2012/01/mlas-hjemmelagde-kebab-oppskrift.html