Kebabkjøtt

Gullgutten

Elsker forumet
Ser de har pakker m kebabkjøtt i kjøla på rema. Noen som har smakt? God?

Regner med at det er "norsk kebabkjøtt" altså bare farse. Jeg synes sånn smaker drit vondt :p

hvis det er godt......så MÅ jeg ha.....
Har så lyst på kebab HELE tiden....

Æsj, alt som er kverna sammen i det kebabkjøttet:( Hvorfor ikke heller kjøpe ordentlig lammekjøtt og lage ekte kebab. MYE bedre, og sunnere.

Carla82 skrev:
Æsj, alt som er kverna sammen i det kebabkjøttet:( Hvorfor ikke heller kjøpe ordentlig lammekjøtt og lage ekte kebab. MYE bedre, og sunnere.

signerer den. Det er alt for mye fake kebab kjøtt ute å går og ikke noe godt.

*Prinsessa skrev:

Carla82 skrev:

signerer den. Det er alt for mye fake kebab kjøtt ute å går og ikke noe godt.

Ja hvordan lager man da?
Oooooopskriiift!!!

Digger den oppskriften til Fru.M her inne eller hvordan man skriver det 

Er bare karbonader som er strimlet opp og stekt med kebab krydder og hjemmelagd pitabrød og sauser..de pitabrødene er helt vilt gode!!! skal lage det igjen i helga!

Rebecca85 skrev:

Er bare karbonader som er strimlet opp og stekt med kebab krydder og hjemmelagd pitabrød og sauser..de pitabrødene er helt vilt gode!!! skal lage det igjen i helga!

Som jeg skulle sagt det selv
Det har blitt en STOR hit i vår vennekrets også! Alle blir skikkelig imponerte hver dag, og jeg synes det er helt genialt å bruke karbonader! Men var SYKT skeptisk da jeg prøvde det for første gang!

http://www.frumaela.com/2012/01/mlas-hjemmelagde-kebab-oppskrift.html

*FruM* skrev:

Rebecca85 skrev:

Som jeg skulle sagt det selv
Det har blitt en STOR hit i vår vennekrets også! Alle blir skikkelig imponerte hver dag, og jeg synes det er helt genialt å bruke karbonader! Men var SYKT skeptisk da jeg prøvde det for første gang!

http://www.frumaela.com/2012/01/mlas-hjemmelagde-kebab-oppskrift.html

Har sett den oppskrifta på bloggen din tildligere, virker genialt :)
Skal prøves den også.

Har ikke testa det på rema, men har tenkt til det ... :)

jeg har prøvd det kebab kjøttet på rema og syntes den med kylling og kebab er kjempe god og den sausen de har i samme merke er mega god og det sier jeg som er super kresen på mat :-)

Bruker heller biffstrimler eller strimlet lammekjøtt til kebab, framfor karbonader. 

Ungene liker merkelig nok, chicken nuggets hehehe.

Back
Topp