Kebab hjelp

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg har holdt meg unna gatekjøkkenmat nå i svangerskapet, men nå så har jeg syyykt lyst på en kebab. Det gjør vel ikke noe å spise kebab? er 31 uk på vei

åh da skal jeg jammen meg unne meg en kebab idag altså[:D] takk

åhh, nå fikk jeg løst på kebab!!! [8D]

ORIGINAL: kricam

åhh, nå fikk jeg løst på kebab!!! [8D]

Jeg og [:)]

jeg spiste MASSE kebab!!! steeerk kebab!!! (ville at riene skulle komme:P)

Er det farlig å spise gatekjøkkenmat når man er gravid? eller tenker du på kaloriene?

nei jeg tenker sånn bakteriemessig. Fikk et skriv fra sykehuset å da sto det at man skulle være litt forsiktig med gatekjøkkenmat, det sto ikke hvorfor

JEG ville ikke gjort det, men det er fordi jeg selv ble kraftig matforgiftet av kebab. Da var jeg ikke gravid eller noe altså, men det var helt grusomt... Endte med innleggelse. Så JEG hadde ikke gjort det. Men det er pga erfaringen min.

ORIGINAL: hero

nei jeg tenker sånn bakteriemessig. Fikk et skriv fra sykehuset å da sto det at man skulle være litt forsiktig med gatekjøkkenmat, det sto ikke hvorfor

[:-] Godt du sa,viste ikke det jeg.
Men kos deg med kebaben du,går helt sikkert finfint:)

Huff jeg har så lyst på kebab at om jeg ikke spiser en kebab idag kommer jeg til å surmule resten av kvelden. Det værste oppi det hele er at jeg kan ikke fordra kebab i utgangspunktet, men nå har jeg hatt særdeles sære greier nå i svangerskapet så dette kommer egetnlgi ikke som en big suprise. Spennende med kebab nå altså [:D]

Huff jeg har så lyst på kebab at om jeg ikke spiser en kebab idag kommer jeg til å surmule resten av kvelden. Det værste oppi det hele er at jeg kan ikke fordra kebab i utgangspunktet, men nå har jeg hatt særdeles sære greier nå i svangerskapet så dette kommer egetnlgi ikke som en big suprise. Spennende med kebab nå altså [:D]

Hva om du steker biffstrimler,kryddrer godt,har de i pitabrød med salat å dynker den i hvitløksdressing da?
da er du safe:)
Tror det rullende kjøttstykket henger der i laang tid..

du kan lage selv, finnes kebabkjøtt å få kjøpt på mat butikker..

Kos deg du [:D]

Om du ikke kjøper den i en lugubr matsjappe men en som har vært i byen noen år og som går greit kan jeg ikke tenke meg at du blir dårlig[:D]

Matforgifta kan alle bli av mat hjemme, på fin resturang og gatekjøkken.. det er ikke mulig å lage kebaben like god hjemme som ute så kjøp en og kos deg[:D]

jeg kom fort på hvorfor jeg ikke spiser kebab. Jeg kjøpte på et safe sted, MEN det samme skjedde som det gjorde for et år siden... jeg begynte å spise, likte de første 3 bitene, gikk over til salaten, kasta kjøttet, spiste brødet. 15 min kasta jeg opp alt sammen igjen å her sitter jeg å er fortsatt kvalm... NEVER AGIAIN KEBAB. Lærer vel aldri heller

jeg kom fort på hvorfor jeg ikke spiser kebab. Jeg kjøpte på et safe sted, MEN det samme skjedde som det gjorde for et år siden... jeg begynte å spise, likte de første 3 bitene, gikk over til salaten, kasta kjøttet, spiste brødet. 15 min kasta jeg opp alt sammen igjen å her sitter jeg å er fortsatt kvalm... NEVER AGIAIN KEBAB. Lærer vel aldri heller

Usj,så kjipt [&:]

Back
Topp