Kayla Itsines BBG

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen andre som trener Bikini body guide av Kayla Itsines?

(Om du ikke vet hva det er så sjekk ut Kayla_itsines eller hjemmesiden hennes).

Jeg var godt i gang med uke 2 til jeg ble matforgiftet. Skal starte med uke 2 på nytt i morgen. Digger at det kun tar 27 min og kan utføres hjemme. Blir så STØL! Håper på resultater etterhvert :)

Noen andre som trener Bikini body guide av Kayla Itsines?

(Om du ikke vet hva det er så sjekk ut Kayla_itsines eller hjemmesiden hennes).

Jeg var godt i gang med uke 2 til jeg ble matforgiftet. Skal starte med uke 2 på nytt i morgen. Digger at det kun tar 27 min og kan utføres hjemme. Blir så STØL! Håper på resultater etterhvert :)
Har ikke prøvd, men har lest mye om henne og har boka. Har store planer om å prøve etterhvert :)

Jeg har gjennomført programmet! Beste treningen jeg noen gang har vært med på!! :) Riktignok hadde ikke jeg hatt sjans til å gjennomføre alene! Måtte ha med en god venninne.

Jeg er nå litt usikker på hvilke øvelser er ok som gravid og ikke?

Hvor lenge har du kommer nå? Er du fornøyd? :):)

Har fulgt henne lenge på instagram, og har lenge tenkt på å skaffe boka. Bestilte du på nettsiden hennes?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja deg gjorde jeg, du får den med en gang på Mail :):) ellers finner du den også på finn.no! Lykke til :)

Har fulgt henne lenge på instagram, og har lenge tenkt på å skaffe boka. Bestilte du på nettsiden hennes?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, også har jeg lagret den i iBooks på ipaden.

Jeg har gjennomført programmet! Beste treningen jeg noen gang har vært med på!! :) Riktignok hadde ikke jeg hatt sjans til å gjennomføre alene! Måtte ha med en god venninne.

Jeg er nå litt usikker på hvilke øvelser er ok som gravid og ikke?

Hvor lenge har du kommer nå? Er du fornøyd? :):)

Fikk du synlige resultater?

Jeg skal i gang med uke 2.

Driver å psyke meg opp til en økt nå :O

Jeg har boka. Men klarer ikke komme ordentlig i gang. Er så mye stress på hjemmebane. Men gleder meg til å få kommet i gang å se resultater.

Flyttet gårsdagens økt til i dag, nettopp ferdig. Puuuhhh!

Elsker å trene hjemme, fort og effektiv.
Nuh stretching og knipeøvelser.ImageUploadedByBV Forum1443945977.188465.jpg

Back
Topp