Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK . Hørt mye bra om merke . Men har selv kun arvet noen gensereHar ikke hatt den som hel dress så passform kan jeg ikke si noe om, men eldste har hatt jakka derfra og den er i alle fall veldig god og varm
OK flott . Hvordan er den på str vil du si?Jeg har vært veldig fornøyd med den [emoji4]
fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30%Vi har vært veldig fornøyd med de tynne dressene derfra, men også de todelte (større unger...)
Men vurderer den som aktuell til vinterdress for yngste. Hun har en arvedress eller to, og når jeg tenker meg om tror jeg mellomste har hatt vinterdressen hel en gang. Gode klær synes jeg
Fikk også melding derfra, bare så dumt jeg ikke egentlig har tid til å handle i helgen. Vi har tidligst tid neste uke.OK flott . Hvordan er den på str vil du si?
fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30%hadde i knallrosa også og rød . Men tror det blir babyrååååsa i såfall [emoji173]️
Tja, iallefall ikke for liten i str. Nesten heller litt stor.OK flott . Hvordan er den på str vil du si?
fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30%hadde i knallrosa også og rød . Men tror det blir babyrååååsa i såfall [emoji173]️