Kaxs vinterdress

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
IMG_0766.JPG Erfaringer? Tenkte som reservedress til frøkna. Får 30% nemlig . Passform, hvordan på str? :)

Har ikke hatt den som hel dress så passform kan jeg ikke si noe om, men eldste har hatt jakka derfra og den er i alle fall veldig god og varm

Har ikke hatt den som hel dress så passform kan jeg ikke si noe om, men eldste har hatt jakka derfra og den er i alle fall veldig god og varm
OK . Hørt mye bra om merke . Men har selv kun arvet noen gensere :)

Vi har vært veldig fornøyd med de tynne dressene derfra, men også de todelte (større unger...)

Men vurderer den som aktuell til vinterdress for yngste. Hun har en arvedress eller to, og når jeg tenker meg om tror jeg mellomste har hatt vinterdressen hel en gang. Gode klær synes jeg

Jeg har vært veldig fornøyd med den [emoji4]
OK flott . Hvordan er den på str vil du si?:)
Vi har vært veldig fornøyd med de tynne dressene derfra, men også de todelte (større unger...)

Men vurderer den som aktuell til vinterdress for yngste. Hun har en arvedress eller to, og når jeg tenker meg om tror jeg mellomste har hatt vinterdressen hel en gang. Gode klær synes jeg
fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30% :) hadde i knallrosa også og rød . Men tror det blir babyrååååsa i såfall ❤️

Jenta på 3 år hade den vinterdressen ifjor. Hon var så varm och god i dens mens guten hade
tiket to haven oxh han var kald. Så denna vinter så kommer eg køpa den kaxs till gutten og:-)

fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30% :) hadde i knallrosa også og rød . Men tror det blir babyrååååsa i såfall [emoji173]️
Fikk også melding derfra, bare så dumt jeg ikke egentlig har tid til å handle i helgen. Vi har tidligst tid neste uke.

Men må sjekke hvem av ungene som trenger noe uansett. Eldste har hatt samme dress i 2 vintre nå så han har vel vokst ut av den, men i fjerde klasse er det vel snart todelt som gjelder.

Mellomste arvet en dress som var for stor i fjor så den passer sikkert i år.

Og yngste har jeg altså egentlig dresser til i de fleste størrelser og farger, bare finne en som ikke er utslitt...

fikk mld. i sted fra KappAhl om rabatt og da blir prisen i grunn veldig fin med 30% :) hadde i knallrosa også og rød . Men tror det blir babyrååååsa i såfall [emoji173]️
Tja, iallefall ikke for liten i str. Nesten heller litt stor.
Storebror her brukte feks str 128 i jakke i fjor vinter, og brukte da 134/140 i gensere.

Men er en stund siden vi hadde dressen.
Men frøkna på 5 år, som bruker 116 i klær har skalljakka i str 104 nå, og fikk vel også den str i vinterjakke i fjor.

Vi hadde en fra kappahl/kaxs for noen år siden, til storesøster. Hun gikk i bhg enda da, men husker ikke hvor gammel hun var. Vår opplevelse var at det var en veldig trang dress i forhold til lengda, som gav lite bevegelsesfrihet. I tillegg hadde den veeldig trange inner-ermer, så det var nesten umulig å få hendene ut der med vott på, og å trekke over votten etterpå gikk i alle fall ikke.

Jeg har ikke kjøpt det merket etterpå, var mye mer fornøyd med neste års dress som var fra Spar Kjøp. Senere har vi kjøpt Didrikssons.

Kan jo hende de har forbedret dressen siden da, men jeg hadde i alle fall tatt med barnet for å prøve, med votter, og sett hvordan den var å kle på og hvordan barnet kunne bevege seg og sitte i dressen.

Takk for svar alle:)
Var innom på kappahl i går og syns dressene virket greie, men klarte ikke bestemme meg for str. Så tar hun med :D

Back
Topp