Kavring :-)

BflyW

Elsker forumet
Prøvde å gi henne kavring i dag, og det var veldig vellykket. Hun gnagde og gnagde... det var jo så godt! Og kavringen løste seg jo så godt opp, så jeg sluttet raskt å være nervøs. Det virket som det var hodt for de kløende gommene hennes også!

Virker som ein god ide, tenkte eg skulle prøve å gi det til Kristian snart også

tenkte Mathias skulle få smake kavring også, har fått skalkå slik hjelper det også....

Kjekt hun likte det da, og at det hjelper på tennene....[:D]

ja kavring elska j\kaja men vi bruka wasa skorpa heite d for d e grov kavring uten sukker!

Julian fikk også kavring i går for første gang. Syntes det var kjempe godt, han satt lenge og koste seg med denne skalken[:)]

ORIGINAL: mammatKaja

ja kavring elska j\kaja men vi bruka wasa skorpa heite d for d e grov kavring uten sukker!

Jeg kjøpte tarta kavringer....
Vet du, jeg må ha vært helt hjernedød i butikken. Jeg sto å så på Wasa, men det var med sukker, så jeg tenkte at det skulle jeg ikke ha. Og så så jeg Wasa uten sukker, fullkorn. Men det turte jeg ikke, for jeg var redd det skulle være korn i den som var for store for Amaya (jeg var redd for å gi dette vet du), så da valgte  jeg denne pappa for den var jo perfekt...
Men neida... det er visst sukker i denne!
Men men... får kjøpe ny uten sukker senere da. Men nå vet jeg jo at det går greit med kavringer.

Back
Topp