Kaver på flaska

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som har begynt med nr2 smokk? Dere som gir flaske. Nr 1 smokk er jo fra 0-2 mnd (på MAM i hvertfall), og nr 2 er 2-4 mnd? Siden vesla er 2 mnd om en uke så tenkte jeg å prøve nr 2 smokk og se om det hjelper :)

Har ikke byttet smokk enda. Hun er så veldig glupsk, så jeg vet faktisk ikke om hun klarer å svelge unna mer. Hun hoster mange ganger i løpet av en flaske. Samtidig hører jeg at hun suger hardere enn hva hun får ut, for det kommer sånne smattelyder liksom.

Tror jeg venter med å bytte.. Fikk høre på hs at han skulle bruke minst 20min på 125ml - vi bruker halvparten.. Redd det vil gå enda fortere hvis vi bytter..

Tror jeg venter med å bytte.. Fikk høre på hs at han skulle bruke minst 20min på 125ml - vi bruker halvparten.. Redd det vil gå enda fortere hvis vi bytter..
Bruker 10 min? Er nok ikke farlig det altså, men han må ha en voldsom sugekraft :p

Har ikke byttet smokk enda. Hun er så veldig glupsk, så jeg vet faktisk ikke om hun klarer å svelge unna mer. Hun hoster mange ganger i løpet av en flaske. Samtidig hører jeg at hun suger hardere enn hva hun får ut, for det kommer sånne smattelyder liksom.
Oi, hvilken flaske bruker dere? Går greit om natta her, men om dagen er det bare kaving på flaska, virker ikke fornøyd. Sur hodet til høyre, så venstre, så høyre, så venstre så flaska faller ut hele tiden

Trur ikke man skal gå helt i fra på mnd og heller se på behovet :)
Ja, men det er jo basert på hva som er babyens behov etter hvor gammel den er, det er jo gjennomsnittet som tas utgangspunkt i :)
Med eldste måtte vi skjære opp smokken for maten kom ikke fort nok :hilarious: Da var hun ganske stor, da. 8 mnd kanskje.

Mi er også glupsk. Bruker ikke mer enn max 10 min, går det mer enn det har hun sovnet og bare koser seg :p har kjøpt noen nuk flasker med medium tutt å di drukner hun nesten i på natta for da er hun ikke litt i hallsøvne :p

Bruker minste størrelse, mini er ganske glupsk! Han er bare 1 mnd, men tror vi kommer til å bruke denne en stund. Sverger til Dr. Brown flaksene, da får han i seg mye mindre luft! :)

Oi, hvilken flaske bruker dere? Går greit om natta her, men om dagen er det bare kaving på flaska, virker ikke fornøyd. Sur hodet til høyre, så venstre, så høyre, så venstre så flaska faller ut hele tiden
Bruker avent, for guttungen tok de helt fint. Hadde jeg testa mer først hadde jeg brukt mam, for de spiste hun mye bedre av. Men den ene vi hadde er for liten nå:( så rart, hun her og kaver mindre på natta!
Høres kanskje ut som du kan prøve å bytte ja:) er jo bare å bytte tilbake om det ikke blir bra:)

Bruker 10 min? Er nok ikke farlig det altså, men han må ha en voldsom sugekraft :p
Komiske er at han virker litt låt når han får pupp :P jaja, så lenge han legger på seg så skal jeg si meg fornøyd

Bruker minste størrelse, mini er ganske glupsk! Han er bare 1 mnd, men tror vi kommer til å bruke denne en stund. Sverger til Dr. Brown flaksene, da får han i seg mye mindre luft! :)
Jeg har to stk av dem, men de er noe herk å vaske :p men fine flasker ja, selvom min raper like mye med både den og mam, men vesla har roet seg litt heldigvis sånn sett. Mye luft, men virker som det kommer lettere gjennom :) helsesøster mente tarmene kunne være mer modne nå

Bruker avent, for guttungen tok de helt fint. Hadde jeg testa mer først hadde jeg brukt mam, for de spiste hun mye bedre av. Men den ene vi hadde er for liten nå:( så rart, hun her og kaver mindre på natta!
Høres kanskje ut som du kan prøve å bytte ja:) er jo bare å bytte tilbake om det ikke blir bra:)
Ok:) ja, glemte smokker idag da, så får vente til over nyttår eller helga :)

Komiske er at han virker litt låt når han får pupp :p jaja, så lenge han legger på seg så skal jeg si meg fornøyd
Ja, ikke sant :) min ligger akkurat på gjennomsnittet for jenter på den alderen. Uvant, siden storesøster lå laaaangt over streken :p

Ja, ikke sant :) min ligger akkurat på gjennomsnittet for jenter på den alderen. Uvant, siden storesøster lå laaaangt over streken :p
Min er mellom normal og øvre normal, følger kurven sin fint (takket være mmr)

Vi valgte å bytte når hun begynte å bruke eviglang tid på mat, samt mistet interessen for flasken før den ble tom.
Over en periode hadde vi de mindre smokkene på natten, da hun var sulten, men trøtt (fortere at hun ikke følger helt med/hoster osv).
Er forskjellige hva som er normalt for barna, så jeg ville sett an barnet. Prøv og se, hvis ikke kan du fint bytte tilbake igjen =)

Jeg har to stk av dem, men de er noe herk å vaske :p men fine flasker ja, selvom min raper like mye med både den og mam, men vesla har roet seg litt heldigvis sånn sett. Mye luft, men virker som det kommer lettere gjennom :) helsesøster mente tarmene kunne være mer modne nå

Det er sant! Her har vi også merket at tarmene er mer modnet, han er roligere nå :)

Back
Topp