Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker 10 min? Er nok ikke farlig det altså, men han må ha en voldsom sugekraftTror jeg venter med å bytte.. Fikk høre på hs at han skulle bruke minst 20min på 125ml - vi bruker halvparten.. Redd det vil gå enda fortere hvis vi bytter..
Oi, hvilken flaske bruker dere? Går greit om natta her, men om dagen er det bare kaving på flaska, virker ikke fornøyd. Sur hodet til høyre, så venstre, så høyre, så venstre så flaska faller ut hele tidenHar ikke byttet smokk enda. Hun er så veldig glupsk, så jeg vet faktisk ikke om hun klarer å svelge unna mer. Hun hoster mange ganger i løpet av en flaske. Samtidig hører jeg at hun suger hardere enn hva hun får ut, for det kommer sånne smattelyder liksom.
Ja, men det er jo basert på hva som er babyens behov etter hvor gammel den er, det er jo gjennomsnittet som tas utgangspunkt iTrur ikke man skal gå helt i fra på mnd og heller se på behovet![]()
Da var hun ganske stor, da. 8 mnd kanskje.Bruker avent, for guttungen tok de helt fint. Hadde jeg testa mer først hadde jeg brukt mam, for de spiste hun mye bedre av. Men den ene vi hadde er for liten nåOi, hvilken flaske bruker dere? Går greit om natta her, men om dagen er det bare kaving på flaska, virker ikke fornøyd. Sur hodet til høyre, så venstre, så høyre, så venstre så flaska faller ut hele tiden
Komiske er at han virker litt låt når han får puppBruker 10 min? Er nok ikke farlig det altså, men han må ha en voldsom sugekraft![]()
Jeg har to stk av dem, men de er noe herk å vaskeBruker minste størrelse, mini er ganske glupsk! Han er bare 1 mnd, men tror vi kommer til å bruke denne en stund. Sverger til Dr. Brown flaksene, da får han i seg mye mindre luft!![]()
OkBruker avent, for guttungen tok de helt fint. Hadde jeg testa mer først hadde jeg brukt mam, for de spiste hun mye bedre av. Men den ene vi hadde er for liten nåså rart, hun her og kaver mindre på natta!
Høres kanskje ut som du kan prøve å bytte jaer jo bare å bytte tilbake om det ikke blir bra
![]()
Ja, ikke santKomiske er at han virker litt låt når han får puppjaja, så lenge han legger på seg så skal jeg si meg fornøyd
Min er mellom normal og øvre normal, følger kurven sin fint (takket være mmr)Ja, ikke santmin ligger akkurat på gjennomsnittet for jenter på den alderen. Uvant, siden storesøster lå laaaangt over streken
![]()
Jeg har to stk av dem, men de er noe herk å vaskemen fine flasker ja, selvom min raper like mye med både den og mam, men vesla har roet seg litt heldigvis sånn sett. Mye luft, men virker som det kommer lettere gjennom
helsesøster mente tarmene kunne være mer modne nå