Kattunge - Oppland/Hedmark

Mirus

Forumet er livet
Trodde ikke det skulle være vanskelig å finne seg en kattunge, men det er det jammen!  Vi har en katt og en hund, men vil gjerne ha en liten pus til.  Noen som har eller vet noen som har i Oppland eller Hedmark. Ønsker oss en tricolor eller rød katt, gjerne langhåret men det er ikke så nøye. 

Har sett der, på finn.no og zett.no.[:)]

[8|]På Finn så er det jo konstant katter/kattunger fra dyrebeskyttelsen på LHMR..

Vil ha kattunge, ikke katt. [8D] (Ja, jeg vet at kattungen blir katt....[:D]) Sær på fargen....

Jeg tror jeg vet om noen.. (Hedmark) Kan høre og sende deg PM om de fortsatt ikke er gitt bort. Det er mammaen til pusen jeg hadde før som har fått kattunger igjen, og hørte rykter om at de skulle være røde. Skal høre i morgen og se hva jeg finner ut [:)]

ORIGINAL: Molly80

Jeg tror jeg vet om noen.. (Hedmark) Kan høre og sende deg PM om de fortsatt ikke er gitt bort. Det er mammaen til pusen jeg hadde før som har fått kattunger igjen, og hørte rykter om at de skulle være røde. Skal høre i morgen og se hva jeg finner ut [:)]

Høres bra ut!!! [:)] Gjør det, snille du! [:)]

husker når vi var ute etter det å, fantes jo ingen stand her .. men let på tavla på butikken. der pleier d ofte stå noe. der fant vi [:)]

Har hatt katter siden jeg var lita, men aldri en rød en. [8D] Bestemor sa alltid at det ikke var en ordentlig katt om den var svart og hvit, så jeg er litt anti svart og hvit. [&:] Men pusen jeg har er svart og hvit da....[8|] Søstera mi har en grå, feit og sær en. [:o] Også har mamma og pappa en gråstripete en med mageproblem. [:D] 

Dytt

Dytt

Sender deg priv. meld jeg.. to rød kattunger i kullet jeg vet om faktisk [:)]

Back
Topp