Kattunge og valp samtidig..

LaMona

Forumet er livet
Vi får en kattunge i slutten av Mai, og nå ser det ut som det kanskje blir hund i løpet av sommeren. Jeg gleder meg veldig, men er litt nervøs i forhold til dette å venne dem til hverandre på en trygg måte, slik at det går bra!
Hva er viktig å tenke på? Erfaringer?

[:)]

Ingen? [:)]

Har ikke hatt valp og kattunge, men kattunge og voksen hund har i allefall gått fint. Kattungen var skremt noen dager, men de endte opp som bestevenner [:)]
Tror det går seg til jeg... men tipper kanskje valpen vil stikke snuta si borti og få seg en smell kanskje? De er som regel nysgjerrige [:D]
Men så lenge de er unge begge to, så går dette sikkert fint [:)]

her så har jeg 5 kattunger og i mai så henter jeg en valp. [:)] har hatt kattunger og valper før og det har ikke vært noe problem.

Hørtes bra ut [:)] Bare passe på at ikke kattungen klorer i øynene på valpen, eller at valpen biter katten- så får vi håpe det går seg til [;)]

Jeg tror dyr, som mennesker er født uten fordommer, og at de to kan bli bestiser til tross for sin forskjeller[:)]

Jeg har to bestiser her hjemme jeg.
Katten fikk vi i april da var den 12 uker gammel og hunden fikk vi i mai da ver den 8 uker gammel.
Tror det var sånn det var[:D]
Men dette gikk fint, de har vokst opp sammen, og leker hele tiden.
De er som søsken flest[8D]
Katten var litt skremt de første timene, men det gikk seg tin[:D]

Back
Topp