kattis babyshop

mamma_moni

Flørter med forumet
syns å huske at for ei stund siden at d var noen som la ut mailadressen til kattis babyshop her, har leita gjennom de siste 25(!) sidene, men kan ikke klare å finne posten..

så nå gir jeg opp og håper på at d kanskje er noen her som adressen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt ut [:)]

er 30 uker på vei på mandag og d eneste jeg har fått handla til nå er noen bodyer og 2 helsetepper så begynner nesten å føle meg en smule stresset her og da skal alt helst ordnes på sekundet! [;)]

www.kattisbabyshop.se hjemmesiden demmes.. gi meg to sek så skal jeg sjekke mailen min. får har fått mail av de..

men siden er ikke oppe å går idag :S jeg kommer hvertfall ikke inn. så kanskje de oppdaterer den?

ja jeg sleit også me å komme inn på sida dems..

og mailen kom bare tilbake i retur [:'(] hmm, må vel kanskje vente litt og prøve i neste uke hvis de holder på me noe på sida..

men tusen takk for hjelp, nå har jeg hvertfall adressen [:)]

Jeg har brukt denne adressen når jeg har mailet med dem:

kattisbabyshop@hotmail.com

[:D]

virker som d kunne være rett for der ble den sendt ja [:D] kjempe, nå er jeg bare spent på tilbakemeldinga [:D]

ORIGINAL: Vibeke_Emilie

nettsiden deres er nede om dagen, men ta kontakt på mail, så får du svar. vi har nettopp bestilt vogn der i fra [:D]

så gøy [:)] fikk dere en bra pris? og var d lang leveringstid? bor på sørlandet så føler nesten jeg må spare litt på d for å ta turen, blir jo et stykke å reise.. Men er nå sikker på jeg skal klare å finne masse annet jeg trenger hvis jeg først reiser [:D]

Nettsiden har vært nede i over en uke nå.. Kanskje 2 uker til og med!
Skal bestille vogn der selv, kanskje på tide å begynne innkjøp ja!

ORIGINAL: hysteria

ja i følge alle andre har jeg visst allverdens me tid, men d er jammen ta meg masse som skal ordnes også, spesielt siden dette er førstemann og jeg ikke har noen ting fra før..

Men gleder meg til å sette virkelig igang me innkjøpene [:D]

sånn til info har nettsidene deres ikke akkurat vært av de beste, kan kun se åpningstider, veibeskrivelse og hvilke merker de fører. De har også søndagsåpent!For best info om pris og lignede er det best å sende dem mail [;)]

Vi har kjøpt vogn derfra og er veldig fornøyd med pris [;)]

ORIGINAL: mamma_moni

ja i følge alle andre har jeg visst allverdens me tid, men d er jammen ta meg masse som skal ordnes også, spesielt siden dette er førstemann og jeg ikke har noen ting fra før..

Er i samme båt som deg!! Har arvet mye klær da.. Men kjøpt ett par bodyer og søte små luer bare =) Men det er det jeg har!! Ingenting annet [:)]
Føler ingen superhast enda, men hadde vært deilig å hatt det i hus snart! Skal bli kos å handle inn og da [;)]
Beklager om jeg formulerte meg litt feil (ser det nå) Vi har jo vertfall 10 uker til!!

ORIGINAL: mamma_moni

Er i samme båt som deg!! Har arvet mye klær da.. Men kjøpt ett par bodyer og søte små luer bare =) Men det er det jeg har!! Ingenting annet [:)]
Føler ingen superhast enda, men hadde vært deilig å hatt det i hus snart! Skal bli kos å handle inn og da [;)]
Beklager om jeg formulerte meg litt feil (ser det nå) Vi har jo vertfall 10 uker til!!

nei den helt store hasten er d vel ikke ikke enda, men kjenner d klør i fingrene etter å sette i gang[;)]

Back
Topp