Katteutstyr

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Vi tenker å adoptere en av fosterkattene vi har hos oss gjennom Dyrebeskyttelsen nå (passer på en mor og 4 kattunger, det er så gøy!), og da trenger vi alt av utstyr siden vi ikke har katt fra før av.
Noen som har tips om gode, pålitelige nettsider som selger utstyr? Er dårlig med fysiske butikker i nærheten..
Og har noen noen tips om kule/nyttige/uvanlige ting til katter? Sånn utover de vanlige tingene de har, men typ automatisk matdispenser, vannskål med fontene osv osv xsmile9

Nettdyret.no
Zooplus.no

Vi har vannfontene i keramikk som er genial. Enkelt å gjøre rent
De beste lekene her er hva du måtte spraye med kattemynte.
Ellers er det enkle ofte det beste, en snor med papir i enden, viftepinne eller lignende. Ett sted de kan ligge i høyden for å få litt fred fra unger er også kjekt å ha

Tips, min mor satte opp en litt tykkere planke ved trappen (altså, fra gulv til tak) med surret sisaltau rundt hele hos seg... Kattene elsker den, og klatrer masse opp og ned den. Da trenger du ikke så mye annet kloregreier, EGENTLIG.
Men da må du være bittelitt handy, da :p

Tips, min mor satte opp en litt tykkere planke ved trappen (altså, fra gulv til tak) med surret sisaltau rundt hele hos seg... Kattene elsker den, og klatrer masse opp og ned den. Da trenger du ikke så mye annet kloregreier, EGENTLIG.
Men da må du være bittelitt handy, da :p
Ooh, kult! Takk for tips, nå ble jeg inspirert til å lage eget klorebrett :joyful:

Ooh, kult! Takk for tips, nå ble jeg inspirert til å lage eget klorebrett :joyful:

Var flere som ble inspirert av den i nærområdet her; og kattene begynte gjerne å klatre før den var ferdig surret allerede :p Skille lage selv også, men har liksom ikke blitt noe av enda.

Back
Topp