Katter en ikke alltid fine dyr...

ORIGINAL: Casssandra

dette er iallefall verdens styggeste hund, rett og slett skremmelig[&:]

Uff!!!
Ser ut som noe noen har laget for å spille inn skrekkfilm! haha. Hadde jeg vært ute en mørk natt og den der hadde kommet løpende mot meg, så hadde jeg blitt alvorlig skeptisk altså! haha.

Oblix: Det er de typene som du skrev der det står mellom hos oss også! (hvis vi skal ha) hehe. [:D]

Da har du god smak crispy[:D][:D]

Men visst en skal gå på lynne ville jeg absolutt valgt hellig birma[:)] de er bare sååå snille, det eneste er at de røyter en hel del, men det gjør visst de korthårete og[:D][:D] Også har jo hellig birma verdens nydeligste øyne da[:)] Preben får ligge på dem og lugge og slå og slite uten at de gjør noe mot ham[8D] bare ser på ham og moren prøver tappert å få ham til å være snill med dem[:D][:D]

Mine to pusegutter[:)]

og for all del, visst du ikke skal drive med avl eller noe sånt så få deg en kastrert han[:)] de er mest kosete og holder seg i nærheten av huset, for de har ikke noe å reke for[8D]

ORIGINAL: Rød Sol

ORIGINAL: oblix

Da har du god smak crispy[:D][:D]

Men visst en skal gå på lynne ville jeg absolutt valgt hellig birma[:)] de er bare sååå snille, det eneste er at de røyter en hel del, men det gjør visst de korthårete og[:D][:D] Også har jo hellig birma verdens nydeligste øyne da[:)] Preben får ligge på dem og lugge og slå og slite uten at de gjør noe mot ham[8D] bare ser på ham og moren prøver tappert å få ham til å være snill med dem[:D][:D]

Mine to pusegutter[:)]

og for all del, visst du ikke skal drive med avl eller noe sånt så få deg en kastrert han[:)] de er mest kosete og holder seg i nærheten av huset, for de har ikke noe å reke for[8D]

wooow fantastisk nydelige!!
Er det allergifremkallende da siden de røyter sånn ??
Har lyst å få en sånn, de er verdens nydeligste katter! Hvor får man tak i hehe ?

de røyter nok ikke mer enn andre katter[:)] er bare det at de har lyse lange hår, så da er en hårene så godt[;)] svart kan jeg bare glemme å gå med[8D] De er ikke noe alergifremkallende som jeg vet om, heller litt tvert i mot, for kusinen til mannen som er ganske så alergisk, reagerer ikke på guttepusene mine[:)]
Du kan kjøpe dem ved å kontakte en oppdretter i nærheten av deg, men se på bildene de har, skjeler de så ikke kjøp (et tegn på at det er for mye innavl med hellig birma[;)]) Jeg har kjøpt mine hos to forskjellige oppdrettere her i Bergen[:)]

http://www.rasekatter.no/lenker/hellig-birma-oppdrettere.php

ingen av mine stod her da[;)] for de driver med småoppdrett[:)]

Nyyyydelige katter!! Jeg ville gjerne hatt slike hvis de ikke røytet så mye! haha. Lange lyse hår... Hater å støvsuge[8D]

ORIGINAL: crispy

Nyyyydelige katter!! Jeg ville gjerne hatt slike hvis de ikke røytet så mye! haha. Lange lyse hår... Hater å støvsuge[8D]

Jepp, det krever sin støvsuger ja[;)] fant den fram i dag da småen ble kvit på knærne sine[8D] hjelper jo ikke akkurat at han prøver å ribbe dem fra all pelsen de har heller[;)]

Åhhh. En dag skal jeg ha en hellig birma og hvis jeg blir så heldig og får meg et hus en gang skal jeg ha en pomeranian hund. Den lille versjonen som Helene Rask har altså.. De er bare sååååå nydelige [:D]

Back
Topp