Lykke til på kontrollen i morra - håper du har laget mange fine egg[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
Lykke til på kontrollen i morra - håper du har laget mange fine egg[:)]
ORIGINAL: siwro
uff... han har bare med å stille opp på mandag[:D]
hva var det du jobbet med??ingen som kan steppe inn for deg? det må jo arbeidsgiveren ordne for deg.. det er jo ikke ditt problem sånn sett, du kan jo ikke bli nekta å gå på sykhus...
Det må bare gå for dere!!
ORIGINAL: Kattepus84
hva var det du jobbet med??ingen som kan steppe inn for deg? det må jo arbeidsgiveren ordne for deg.. det er jo ikke ditt problem sånn sett, du kan jo ikke bli nekta å gå på sykhus...
Jeg kjører budbil, og det er mitt og sambo's firma....Så arbeidsgiver er liksom meg selv...[&:] Men jeg har fått både svigermor og svigerfar til å steppe inn for meg når jeg har vært på ullevål tidligere, men på mandager jobber svigermor, og svigerfar er bortreist nå til mandag....Og vi kan ikke bare droppe kjøringen, for vi har fast kjøring fra oppdragsgiver..Så vi må få noen til å kjøre.....Håper bare det ordner seg!!
Men det gjør det sikkert [:D] Jeg har alltid trua [;)]