Kattepus84

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Lykke til på kontrollen i morra - håper du har laget mange fine egg[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Lykke til på kontrollen i morra - håper du har laget mange fine egg[:)]

Åååååå [:D] Tusen takk for omtanken [:D][:D] Koselig at du husker på meg [;)](og at jeg får egen tråd)hihi
Skal fortelle deg ALT når jeg kommer hjem igjen [:D][:D]

klem

ORIGINAL: ace82

Lykke til på kontrollen i dag [:D]

[:D]

Takk snupper! Dere er fantastisk søte[:D][:D]

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ullevål.. Har vært der 2 ganger idag. Først kl 08.30 for å avgi blodprøve...også kl 14 for GU/UL....

Blodprøven var jo ingen sak, det gikk unna på 1 min.
Når jeg kom tilbake kl 14 så var det jo å titte på disse eggposene da....og det var vist ganske mange av dem....rundt 12 på den ene siden, og rundt 8 på den andre siden..
Så det var vist i grenseland for overstimulering. Men det skulle vist gå bra.
Så da fikk jeg beskjed om at det blir egguthenting på mandag kl 8.30 og innsett på onsdag hvis alt går bra [;)] Så da skal jeg sette eggløsningssprøyta nå på lørdag kveld [:D][:D]

MEN....jeg ga beskjed til sambo rett etter jeg var ferdig på ullevål, at han må være med på mandag, pga sæd"donasjon" [8D]
Og det passer jo selvfølgelig ikke da....Han har vist et møte kl 8 på mandag!!!!!![:@][:@][:@]
Er det mulig????? Jeg har jo sagt ifra til han at vi skulle inn en eller annen dag den uka, og at han ikke måtte planlegge no, og da sa han: Neida, det ordner seg vettu.
Og nå var han pluttselig kjempe sur og sa at det er LITT sent å komme å si det nå...For nå er han opptatt....Men jeg kunne jo ikke vite det før....Sist jeg var inne fikk jeg beskjed om at det ble uttak enten mandag, tirsdag eller onsdag, og det fikk han beskjed om.....Uff.....føler jeg blir litt stressa nå.....
Og ikke nok med det, men jeg har INGEN som kan steppe inn for meg på jobb på mandag....TYPISK!!! Alle er opptatt [:@]

Nei nå prøver jeg bare å slappe heeeelt av og tro på at alt ordner seg.....

uff... han har bare med å stille opp på mandag[:D]
hva var det du jobbet med??ingen som kan steppe inn for deg? det må jo arbeidsgiveren ordne for deg.. det er jo ikke ditt problem sånn sett, du kan jo ikke bli nekta å gå på sykhus...
Det må bare gå for dere!!

ORIGINAL: siwro

hva var det du jobbet med??ingen som kan steppe inn for deg? det må jo arbeidsgiveren ordne for deg.. det er jo ikke ditt problem sånn sett, du kan jo ikke bli nekta å gå på sykhus...

Jeg kjører budbil, og det er mitt og sambo's firma....Så arbeidsgiver er liksom meg selv...[&:] Men jeg har fått både svigermor og svigerfar til å steppe inn for meg når jeg har vært på ullevål tidligere, men på mandager jobber svigermor, og svigerfar er bortreist nå til mandag....Og vi kan ikke bare droppe kjøringen, for vi har fast kjøring fra oppdragsgiver..Så vi må få noen til å kjøre.....Håper bare det ordner seg!!
Men det gjør det sikkert [:D] Jeg har alltid trua [;)]

Det er bra...joda d ordner seg alltid for snille piker... det må bare gå i orden...[:)][:D]
ORIGINAL: Kattepus84

Jeg kjører budbil, og det er mitt og sambo's firma....Så arbeidsgiver er liksom meg selv...[&:] Men jeg har fått både svigermor og svigerfar til å steppe inn for meg når jeg har vært på ullevål tidligere, men på mandager jobber svigermor, og svigerfar er bortreist nå til mandag....Og vi kan ikke bare droppe kjøringen, for vi har fast kjøring fra oppdragsgiver..Så vi må få noen til å kjøre.....Håper bare det ordner seg!!
Men det gjør det sikkert [:D] Jeg har alltid trua [;)]

Håper det ordner seg for dere, begge to - mannen din MÅ jo bare levere prøve liksom, det er for sent å trekke seg nå[;)]

Er utrolig spent på dine vegne nå, og håper de setter inn det fineste gullegget av dem alle i morra[:D]

signere denne[;)]og masse masse lykke til[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Håper det ordner seg for dere, begge to - mannen din MÅ jo bare levere prøve liksom, det er for sent å trekke seg nå[;)]

Er utrolig spent på dine vegne nå, og håper de setter inn det fineste gullegget av dem alle i morra[:D]

Lykke lykke til

ååååååå TAKK snuppser [:D][;)]
Så koselig at dere tenker på lille meg [;)]

Må si jeg gruer meg litt til uttak i morgen, men men...Det går nok greit. Og det ser ut som sambo klarer å få tid imorgen[:D]
(skulle nå bare mangle mener jeg da...)
Og svigermor var så snill at hun avlyste alle avtalene på jobb for å heller ta min jobb i morgen! Fantastisk snilt av henne...(hun vet jo ikke hva vi driver med på ullevål, men hun må jo begynne å lure...for nå har jeg jo vært der mye i det siste)

Så ja, det ordner seg for snille piker [;)][:D]hihi
Får bare håpe det ikke skjærer seg skikkelig i morgen tidlig...at noe oppstår og sambo ikke rekker det eller no...hmm...
Nei jeg får tenke positivt.[:D][:D][:D]

Skal oppdatere dere i morgen når jeg kommer hjem [:D][;)]

masse lykke til kattepusn....det går nok bra skal du se[:D]

Back
Topp