mammen t daniel
Gift med forumet
katten har vært så elskverdig å pisse i møblene. finnes det noe jeg kan gjøre for å fixe eller er det bare å kaste[:(]? er en sånn lenestol ting. går ikke an å ta ut puta, ta av trekket el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: singa
Tror vaskemiddel med sitron i kan hjelpe. Om jeg ikke mins feil av kjerringråd jeg har lest. Og lufting.
Min far gjorde alt han kunne for å fjerne kattepiss fra en stol svigerfaren hans på død og liv ville ha på gamlishjemmet for litt siden og da blei alt brukt. Grønnsåpe, zalo, ol. Til og med spylervæske med sitron duft blei brukt. Hehe
Og i følge min søster så er lukta vekk da ho stakk nesa si borti stolen på gamlishjemmet.
ORIGINAL: Sørfis
e d tøystol? isåfall kan man jo prøv å få den rensa?
ORIGINAL: frøken85
Hva du enn gjør så ikke bruk salmiakk eller andre ting med ammoniakk i!
Det finnes spesielle ting til å ha på, vet ikke om de fungerer som lovet, men er jo verdt å prøve.
se her:
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=nettdyret&subgid=252&gid=12
Samtidig vil jeg oppfordre deg til å ta pus til dyrlegen sånn at den ikke er syk(urinveisinfeksjon)
Når min tisset på seg så viste det seg at han hadde urinstein som gjorde det vondt å tisse, så han holdt seg til det ikke gikk lenger..
ORIGINAL: mammen t daniel
ORIGINAL: frøken85
Hva du enn gjør så ikke bruk salmiakk eller andre ting med ammoniakk i!
Det finnes spesielle ting til å ha på, vet ikke om de fungerer som lovet, men er jo verdt å prøve.
se her:
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=nettdyret&subgid=252&gid=12
Samtidig vil jeg oppfordre deg til å ta pus til dyrlegen sånn at den ikke er syk(urinveisinfeksjon)
Når min tisset på seg så viste det seg at han hadde urinstein som gjorde det vondt å tisse, så han holdt seg til det ikke gikk lenger..
det er nok ikke det at han er syk, mer det at han var inne leeeenge. vi overnatta hos foreldrene mine fra lørdag til søndag og daniel har nok åpna døra etter at jeg slapp han ut, så har han kommet inn igjen uten at jeg visste d....