Kattenett til barnevogn

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Er det noen av dere som har et slikt?

Det er da slikt nett som man trer over barnevognen for at katter ikke skal kunne legge seg i vognen når den står ute på terassen f.eks.

Det er mange som mener at det er unødvendig å kjøpe kattenett fordi det holder om man har på mygg-/insektsnettet ganske stramt.

Hva synes dere? Greit å kjøpe sånn kattenett, eller tror dere det holder med myggnettet?

Vet ikke helt selv... tror ikke jeg har helt behovet der hvor jeg skal bo.
Men her hjemme hos mamma er det utolig mange katter rundt omkring. Det er naboens alle sammen :p noen av de kan være truende til å hoppe opp i vogna altså... så det er kanskje lurt??

Her er det også mange katter som går på alles tomter... Så det er nok lurt med noe sånt. Bedre å være på den sikre siden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hørt at kattenett er meget effektivt og anbefales. Vi har katt selv så må ha det ;)

Hørt at kattenett er meget effektivt og anbefales. Vi har katt selv så må ha det ;)

Vi har 2 katter, men de er kun inne eller ute med tilsyn.. men hvert eneste hus på feltet har katt, så vi må også ha nett :)
Det er mye billigere å kjøpe ebay forresten. Var under halve prisen for samme type og merke som vi får kjøpt i norge :)

Æ trur kattenettet e mer effektivt en myggnett,så hadd nok villa kjøpt et,om det hadd vorre katter i nærheten :)

Spørs om jeg skal kjøpe da :) hvor selger de?

Sent from my iPhone

Det vil jeg også kjøpe - har akkurat flytta i nytt område, og her er det mange katter. Har hatt besøk av tre stk inne allerede... Har noen link? :-)

Sniker fra juli ;)

Kattenett anbefales på det varmeste! Har etter mi første og myggnetting er absolutt ikke det samme. Helt annet materiale og større hull i nettet som katter ikke liker å gå på.

Sniker fra juli ;)

Kattenett anbefales på det varmeste! Har etter mi første og myggnetting er absolutt ikke det samme. Helt annet materiale og større hull i nettet som katter ikke liker å gå på.
Okey, takk! Da kjøper jeg det :)

Sent from my iPad using BV Forum

Babyshop.no har ihvertfall :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp