Kattenavn

Så mange hærlige kattenavn her, ler nå ja!!!![:D]

Har 3 katter,
Han på 6 år heter Baltasar
Å de to andre heter Linus å Pusur.
Han heter pusur for han ser ut som pusur i filmen [:D]

Anton Bagera
TjokkeTjorven
RollerBurger
MugneMagda

(ikkje mine, eg har aldri hatt katt, og skal heller aldri ha det!)

Vår gamle pus vi hadde da jeg var lita het noe så orginalt som Bustemann! [:D]
Det var fordi han som liten hadde veldig bustete pels og vokste opp til å bli en riktig så fin herremann etterhvert. Så da ble det Bustemann. Har ikke hørt om noen andre katter med samme navn. [:D]

Kattene jeg har nå heter Tassen og Rex.

Mine to heter Henrik og Aniara [:)] I papirene står det N*Ororinas Heinrich von Schnellfahrer og S*Kungsgardens Amazing Aniara [:)]

Den første katten min( som ble igjen hos mamma når jeg flytta) heter priscilla mens pusemor som bor sammen med oss her heter chanel[:D]

Vi har hatt 3 katter med følgende navn. Bodil - Samantha - og Bad as Margit (slem katt) [8D]

Birger, bjørg, njål, jenni og tom heter de kattene vi har / har hatt [:D]

min het greven.. naboen sin het pusur, kjenner til katten, taysen, sånne vanlige

Vi hadde ei Åse (fordi hun lignet ei gammel dame med ettervekst)
hun fikk kattunger som fikk navnene; Gerd Hildur, Gizmo, Ole Mattis Hætta, Tigern, Kebab og pus i frysern (den døde)

Vår heter J.P...

Sjekk nicket så skjønner dere hvorfor <------

Den første vi hadde, het Marve (etter Marve Fleksnes), nr to heter Shadow, og han har vi enda. Har hatt tre katter til; Josefine, Odd Minipus og Findus.

ORIGINAL: eucalyptus

Vi hadde ei Åse (fordi hun lignet ei gammel dame med ettervekst)hun fikk kattunger som fikk navnene; Gerd Hildur, Gizmo, Ole Mattis Hætta, Tigern, Kebab og pus i frysern (den døde)

Takk for det[:@][8D]

Poffen og Nala heter våre katter! [:)]

ORIGINAL: M3rl0t

ORIGINAL: eucalyptus

Vi hadde ei Åse (fordi hun lignet ei gammel dame med ettervekst)hun fikk kattunger som fikk navnene; Gerd Hildur, Gizmo, Ole Mattis Hætta, Tigern, Kebab og pus i frysern (den døde)

Takk for det[:@][8D]

haha, åse er skikkelig gammel kjærring navn, syns jeg [8D] samme som Gerd og Hildur [8D]

katten heter Katt [8D]
men hos dyrlegen står han som nusse da [8D]

Back
Topp