Kattenavn?Forslag

fnuggi

Forelsket i forumet
Er det noen som har forslag til hva guttepusen vår kan hete? Han er orange, hvit... har en flekk på den ene poten! =)

Diesel[:D]

pusur[8D][8D]

Jeg har hatt mange katter, men de jeg husker best er Milo. Han ble påkjørt av isbilen og døde, så han fikk vi ikke beholde så mange år. Så fikk vi en katt til som vi kalte opp etter Milo, så det ble til Milo(to). Men min bror og jeg var uenige om navnet, han mente den bare skulle hete Milo, og jeg syns det var morsomt å ha Miloto. Derfor jeg skriver to i parentes...[:D]

[:-]Hannkatten min het Gustav Adolf Mustafa Mahler...

Gustav fordi det er et kult kattenavn
Gustav Adolf - etter en svensk konge
Adolf - broren min syntes den katten minnet om Hitler... En despot uten like[&:][:D]
Gustav Mahler - komponist - og katta maler jo[8D]
Mustafa - rett og slett en forenkling av "ta mus da for fa..." Mus ta fa...

pusifer[:)]

Bare pass på at det ikke blir noe så dumt som "KLUTEN"... det heter nemlig pusen min som jeg har hatt gjennom 12 år nå.
Han het frank da jeg fikk han(tidligere eier var noe spes, og hadde oppkalt han etter frank zappa) når han ble min fikk han navnet simba(min løvenesmkonge tid) når han flyttet til mormor og bestefar ble det snusepus, og nå går han altså som kluten[8|]

dytt

Taxi
[:D]

kaktus, kanel, kokos[:D]

ORIGINAL: MICAmor

[:-]Hannkatten min het Gustav Adolf Mustafa Mahler...

Gustav fordi det er et kult kattenavn
Gustav Adolf - etter en svensk konge
Adolf - broren min syntes den katten minnet om Hitler... En despot uten like[&:][:D]
Gustav Mahler - komponist - og katta maler jo[8D]
Mustafa - rett og slett en forenkling av "ta mus da for fa..." Mus ta fa...

Kattene våre heter, Timmi og micro

Hadde engang en katt som het Doffen

Den Kjente Herr Puse Muse Von Mark Und Engh!

katta vårres som e samme fargan heite simba :D
men vi tenkt på pusur å da :D mofasa ?

Museknus! [:D]

Kjente en katt med de fargene, han het Mingus. Det syns jeg er et skikkelig kult navn:)

kjenner hannkatter som heter Felix, Sofus og Alvin [:)]

katta vårres het nastrix fra omplasseringa,men æ kalle han bare pusen,for det reagere han på å svare,hehe...

Back
Topp