Katten

Milje

Elsker forumet
Stakkars pus kan jo ikke noe for det men nå åltså!!!!!

Lille-mor lå og koset seg under baby-gymmen i stad (jeg har vært veldig overhysterisk og ikke latt henne ligge på golvet pga katten fram til nå..) Også blitt karantene for pus i sofaen...

Men etter og få høre hvor prippen jeg er har jeg blitt mer laid-back og endelig latt katten hilse på babyen vår.... Men i stad!!!! Tror du ikke katten hadde fanget en STOR mus, spist halvparten, hoppet inn i vinduet og gikk og la den oppå babygymen ved siden av jenta mi[:'(][:'(][:'(] (skulle sikkert gi den i gave eller noe men.....[&:])

Usj sier jeg altså.... Fikk litt panikk igjen jeg nå....er vel lov og være litt hysterisk nå!!!
Lar dere kjæledyrene være mye i nærheten av barna?

hadde latt katten være ute om mulig jeg.. [:)] 
som du sier sikkert bare godt ment av katten, men når det er små i hus kan den jo bli litt sjalu..

Jeg har hørt at katten gjør sånt for å "lære" oss [:D]
Tror nok jeg hadde blitt litt sånn "ææææææææsjj" hvis katten vår hadde gjort sånn, men hun er aldri inne uansett. Skikkelig utekatt[;)]
Markus liker godt å leke med hunden vår, så de får omgås så mye de vil, selv om hunden ikke er så nærgående sammen med småen.. Han er så tynn & pinglete[8D] (hunden altså! Haha)

her ble kattene introduseert for barna med en gang de kom hjem fra sykehuset, men de har ikke hatt tilgang til vugger/vogn eller lekegrind..
ellers, så har kattene styrt selv, hvor mye kontakt de har villet hatt, og det har vært mye!
eldstejenta satt på gulvet å "vasket" gulvet med katta, og katta bare lå helt slapp og malte..[:D]
nå er det gjennsidig respet og kjærlighet mellom dem!

men hadde de dratt inn mus/ fugler, hadde nok jeg også reagert, ikke deilig med loppebitt for små babyer..[:'(]

Hadde nok reagert som deg hvis jeg hadde hatt katt ja..  Katten skulle nok bare vise seg fram, og bevise at den er en flink jeger for det nye familiemedlemmet. Katten skjønner jo ikke akkurat at en halvspist mus er "æsj" da.. [:D]

Jeg har hund, og hun er en like stor del av familien nå som før. Jeg synes det er så viktig å lære barn om dyr, og hvordan de skal forholde seg til dyr... [:)]

ORIGINAL: Nemi73

Hadde nok reagert som deg hvis jeg hadde hatt katt ja..  Katten skulle nok bare vise seg fram, og bevise at den er en flink jeger for det nye familiemedlemmet. Katten skjønner jo ikke akkurat at en halvspist mus er "æsj" da.. [:D]

Jeg har hund, og hun er en like stor del av familien nå som før. Jeg synes det er så viktig å lære barn om dyr, og hvordan de skal forholde seg til dyr... [:)]

Ja, tror det er viktig og begynne med det tidlig jeg også....

Er vel forhåpentligvis bare sånt som skjer en gang..... men det minnet meg liksom litt på at det er jo litt æsj da... de spiser jo faktisk mus og fugler og sånn[&:]

Back
Topp