kattekloremerker *oppdatert med bilde*

MadeleineK

Glad i forumet
syns du dette lingrer på kloremerker fra katten? det som desverre det ikke viser så godt på bildet er at det er 4-6 streker tettitett, og de er veldig tynne! Har ikke lagt merke til de før i dag men de kan neppe ha komt i dag da blodet har tørket.... lurer på hva det kan være! Har finkjent hele huset inkl gulvet etter skarpe,spisse ting[&:]

øøhhmmm... da må du nesten legge med bilde! [;)]

ORIGINAL: Heidi10

øøhhmmm... da må du nesten legge med bilde! [;)]

uppsi, bildet er for stort, bildet kommer snart.... øøøhhmmm tror eg[8D]

Han kan ikke ha kloret seg selv da?
Det hender Angelica gjør ihvertfall.

Veldig lite bilde, så det er vanskelig å se. Men jeg synes ikke det så ut som katteklor, hvor skal katten få klort inni der? Jeg tenker det er eksem/varmeutslett som har blitt små sår jeg, hvis det er i halsvalken?

ORIGINAL: MariSafari

Veldig lite bilde, så det er vanskelig å se. Men jeg synes ikke det så ut som katteklor, hvor skal katten få klort inni der? Jeg tenker det er eksem/varmeutslett som har blitt små sår jeg, hvis det er i halsvalken?

ja det tenkte jeg også, eller at han sikklet og vært våt og blitt sår av den grunn.

Hvis det er på halsen så er det nok helt sikkert sår fordi han har siklet og blitt våt, også har huden liggi å gnidd inntil hverandre.. Lillemann har hatt sånne flere ganger..

Ja jeg syns det minner om sånn tynne sår gullet mitt før bak ørene om jeg ikke tørker bra nok. Kommer veldig fort. Så kan godt være hun har vært litt våt av sikkel....

kan være kattekloremerker, *litt skeptisk*, Andrea klarer å klore seg selv hun da og det ser akkuratt slik ut så jeg ville nok tenkt at det var det først[:)]

Og hun klorer seg på de mærkligste steder[&:] på hodet og kroppen, finner et og annet merke innimellom, men vi har jo ikke katt så jeg vet det er hun selv som gjør det[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Hvis det er på halsen så er det nok helt sikkert sår fordi han har siklet og blitt våt, også har huden liggi å gnidd inntil hverandre.. Lillemann har hatt sånne flere ganger..

det er sant, det er mulig. Andrea fikk det da hun gulpet mye. Vi måtte vaske godt over og smøre på et lag sinksalve noen ganger per dag[:)]

det ligner litt på selvlagde barberhøvel kutt for de som har sett det.... vises ikke på bildet desverre[&:]

ORIGINAL: lille.trille

det ligner litt på selvlagde barberhøvel kutt for de som har sett det.... vises ikke på bildet desverre[&:]

Det har Jesper hatt også, da har han lagd de selv.. Kjenn over neglene hans om det er noen spisse områder?:)

ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: MariSafari

ja det tenkte jeg også, eller at han sikklet og vært våt og blitt sår av den grunn.

sign!!

Back
Topp