Katteeiere

Nei, gjorde litt i starten, men han mistet det bestandig. Ville gjerne ha det på pga refleks, men men :)

Brukte de som fort detter av om de setter fast foten inni eller i et tre. Ville ikke bruke andre, så er nok derfor de datt av ;)
 
Nei. Hun er innepus. [emoji5]️
 
Nei har ikke brukt det da hun alltid klarte å ta det av på et vis :p Brukte det pga refleks.

MEN hvis du skal bruke halsbånd så må du ha den som løser seg selv hvis katten sitter fast OG ta av bjellen hvis det er bjelle på.
 
Inne katt så nei ingen halsbånd.
Når jeg har hatt utekatter har vi hatt på de halsbånd og hatt x antall i reserve som ble brukt flittig.
Brukte fordi jeg ville at folk skulle se at de ikke er villkatter.
Brukte forøvrig halsbånd som gikk fort opp om de skulle sette seg fast :)
 
Nei. Begge er chippet.
Er redd de skal sette seg fast i halsbåndet. Der vi bodde før var det pålagt. Kjøpte halsbånd som løsner hvis de sitter fast. La meg si det sånn det gikk en del halsbånd.
 
Nei. Er chippa, pluss så har ingen halsbånd klart å holde seg på lengre enn noen minutter. Hun virkelig hater halsbånd. :|
 
Nei. Hadde det før, i starten, men katten mistet dem noen ganger og til slutt sluttet jeg å kjøpe flere.
Men kattene er chippet i hvert fall :)
 
Nei. Gårdskatter og vil ikke de skal sette seg fast. Opplevd det en gang grusomt.
 
Last edited:
Jeg hadde med navn og nummer, men hun klarte jo og rive det av.. :(
Hadde det på slik at andre som fant henne kunne kontakte meg om hun gikk seg bort. Eller noe skulle skjedd (Men tror ikke andre hadde fått tak i henne) :p
 
Nei, litt redd for at den skal henge seg fast i noe da. Selv om de skal være selvutløsende. Men den er chippet. :)
 
Nei. Det synes kattene er elendig plagsomt, også mister de dem bare.. De er heller chippet. Noen av dem med tatto i øret også..
 
Bare på vintern da med refleks. Begge mine er chips og registrert i katte registret.


Halsbånd henger seg fort opp i ting kan ende i tragedie. Refleks båndet er laget av mykt stoff så jeg håper det ikke er like lett å henge seg opp i
 
Nei han er chippet og tatovert i øret, hadde halsbånd tidligere men fikk de bare av så ga opp.
 
Nei. Han er chippet. Er egentlig en innekatt, så tisseturen ute i hagen er ikke så lang.
 
Katter skal ikke gå med halsbånd, de kan henge seg fast å skade seg.
 
Katta er chippa så det er ikke behov for halsbånd.
 
Nei, ser det for meg! Hahaha:p Han hadde klikka! Bor med skogen som nærmeste nabo så han hadde vel satt seg fast også... Han er chippa og registrert:)
 
Nei, alle har chip. Opplevd at katten har satt seg farst i et halsbånd som skulle "slippe" når det satt fast... Heldigvis hadde katta komt seg til hagen... med 3labber pluss hodet igjennom båndet :eek:
 
Back
Topp