Katta vokser

Juli_august2015

Gleder oss til nr. 2 :-)
i samme tempo som meg! Bør jeg bli bekymret?
[:D][:D][:D]

Hun er innekatt så hun har ikke vært ute og drevet dank [;)][8D]

he he...kanskje på tide med noen aktiviserende leker for pusen?

Kanskje hun spiser mer fordi du er gravid.. Kanskje hun har innbilt svangerskap.. [:D]
Hvis hun spiser normalt slik hun alltid har gjort ville jeg tatt henne til dyrlegen..

Er det jeg har lurt på skjønner du... at hu tror hu kanskje er gravid... Hu mjauer så mye mer om dagen, og er veeeeldig kosete.. Bare purrer hele tia.. Hehe

Da har hun nok et innbilt svangerskap.. Da våres pus var gravid så mjauet hun masse og var super kosete..Nå som jeg er gravid så legger hun seg på magen min og skal kose den, så pusen din merker nok din graviditet og tror hunog er det, koselig da, hehe... [:)]

vet at det er bra for katter å få et kull,for da er det mindre sjans for innbilt..

Det vet jeg ikke om hun er for det er egentlig samboers katt...Hehe

Lurer på hvor mange ganger vi har prøvd å få henne på en diett men da blir hu bare enda mer urolig og mjauer hele tia..
Det funker rett og slett ikke, jeg håper dette blir bedre når ungen kommer ut da.. At dette bare er en fase som hun har.. Hehe

Nå har det jo vært løpetid, så hun kan nok være urolig av den grunn..
Ellers så har jeg også merket at hokatta vår ligger masse på magen min å skal kose..
samme gjelder hannkatten vår. Og om han sparker, det er bare ekstra kos det. hihi....

ler...tror ikke hankatter kan få innbilt svangerskap, men katten vår legger også på seg når jeg er gravid[:D]
Han blir ekstremt kosete og ligger som en halvmåne rundt magen min så fort han får mulighet...merkelige disse dyrene[:D]

Back
Topp