Katta spydde....

Kjedlig med en slik lege da...

Min ringer i hytt og gevær. Nesten litt plagsomt hehehe
Men det er en mann da, og det virker som han synes det er kjempespennende å følge et svangerskap.....eller så liker han meg litt for godt..[8D]
hehe neida!

Kan hende at den blodprøven du tok her for litt siden har noe med Mor&Barn undersøkelsen? kanskje?

[:D]Avføringen blir mørke rød når barnet får markkur, ikke av mark. Du kan faktisk i noen tilfeller se små mark i avføringen til dyret (eller barnet... Små hvite "tråder" ca 0.5 cm.)
Toxioplasmose har de fleste voksene hatt , uten å vite om det. Det har symptomer som kan minne om en mild influensa,og varer et par dager. Det er kun farlig hvis du blir smittet for første gang under svangerskapet. Prøven tas på første legekontrol, og jeg tror man får beskjed hvis man ikke har antistoffene i kroppen. Jeg er veldig spent, fordi jeg ikke hadde vært utsatt for smitten før første svangerskap, og håper jeg har vært smittet i mellomtiden. Det var så mye å være bekymret for når jeg også måtte tenke på tox. smitte. Nok å tenke på ellers!!!

Ok....
Da blir det til at jeg må se etter mark....mmmmmnam[:'(] ehehe

Jeg fikk vite at jeg ikke har fått mesling/rødehunder vaksinen. Så jeg må holde meg unna små barn som har basselusker. Kan ikke ta vaksinen før barnet er født, men har ikke så mye kontakt med barn alikavel....

Hadde vært værre hvis det var at jeg måtte holde meg unna dyr ja...

Back
Topp