katt

turboquattro

Gift med forumet
katten min som har vært borte i 5 mnd kom endelig hjem igjen i dag. [:D] jeg ble en smule sjokkert da ho satt utpå gårdplassen her. ho har blitt halv vill og er full av pelsknuter men ho lever!

ååååååå, så herlig :)

oi!!
så delig, da!!!

ja jeg trodde aldri jeg skulle få se pusen min igjen. det har vært 5 lange mnd. så det her er helt fantastisk. [:D]

Ååååå, hvis hun bare kunne snakke... lurer på hva slags historier hun kunne ha fortalt deg da! [:)]

Men så utrolig deilig at hun kom tilbake! [:D]

OI! 5 mnd var lang tid!! Så fantastisk flott at ho har kommet hjem!
Kanskje lurt å ta den til dyrlegen for en sjekk? Vet aldri hva den har vært borti..

ORIGINAL: Tweak

Ååååå, hvis hun bare kunne snakke... lurer på hva slags historier hun kunne ha fortalt deg da! [:)]

Men så utrolig deilig at hun kom tilbake! [:D]

ja det kunne nok ha blitt litt av en historie. [:D]

oi, så koselig:) Bare vært på ferie[:D]

ORIGINAL: smash

OI! 5 mnd var lang tid!! Så fantastisk flott at ho har kommet hjem!
Kanskje lurt å ta den til dyrlegen for en sjekk? Vet aldri hva den har vært borti..

vi skal til dyrlegen. hun skal steriliseres (hvis hun ikke er med kattunger. rakk ikke og sterilisere ho før ho ble borte) og må ha en ormkur. [:)]

ORIGINAL: Cassiopeia

oi, så koselig:) Bare vært på ferie[:D]

ja det har vært en veldig lang ferie. så nå skal pusen holdes inne til ho har blitt husvarm og vært hos dyrlegen. [:)]

OIII...så deilig da...[:D][:D][:D]Ååå,det var sikkert utrolig deilig å få den tilbake...[:D][:D]

Nei saa kjekt!!!!!![:D]
Hurra for pus som er kommet hjem![:)]

Åh såpassa[:D]

SÅ utrolig kjekt da [:D] Skikkelig solskinn historie [:D][:D]

Nææ, så koslig!!!

Hurra for pusen din[:D]

Åh, så herlig!!!

*gråte litt fordi man er hormonell og elsker katter og har opplevd at de er blitt borte og kommet tilbake igjen*

ja det her er helt herlig! [:D] nå er pusen nyklipt og badet. [:)]

Back
Topp