Katt oppslukt av gravidmage

Nhååå, så utrolig koselig ide!!! ❤️ Så kreativt, de kommer sikkert til å flippe :love017

Ja! De blir sikkert veldig overrasket, det må være gøy å se hvordan de reagerer, og kult å få det på film!

Kan hende vi stjeler ideen om det med samme bilde hvert år, genialt!! ❤️:joyful:
Ja, det er en veldig koselig tradisjon! Anbefaler å finne et sted som lett kan gjentas årlig :happy: :Heartred
 
Så herlig med dyreinteresse hos de små :Heartred
Bor dere nær en gård eller var det tilfeldig at dere så en hest?
Vi har høner som EM elsker å være med å slippe ut og mate før vi reiser i barnehagen. Og så er vi så heldige at han skal få to lam av sauesameiet som benytter seg av beitet vårt:joyful:
Tispa er 6 år og 6 mnd så voksen dame er hun. Men rasen kan jo gjerne bli opptil 16 år gamle, så vi håper på mange flere år framover :love017
Ikke sant! ❤️ Akkurat nå bor vi i by, noe som er så uvant for meg! Drømmen er å ha et lite småbruk, gikk agronom på vgs og vokst opp på landet så her føler jeg meg litt malplassert :hilarious: men, vi har veldig mange hestesenter rundt her, bor i Andalucia i Spania og her er jo hest nesten et nasjonalsymbol. Så passer på å ta henne med der det er dyr så hun blir vant til de, ligger også noen besøksgårder utenfor sentrum her som vi tar turen til.

Så herlig at han er med og hjelper med hønene! For en fantastisk barndom å få bo fritt sånn på landet. Også to lam da. De er sååå søte! Det blir sikkert veldig stas for han.

Ja de små rasene kan jo bli godt voksne heldigvis! Krysser fingrene for at dere får ha henne lenge, da får hun jo vært med mye av hans barndom hvis hun forhåpentligvis lever 10 år til f.eks. :love017 tenk så gode minner han kommer til å ha med henne.
 
Ikke sant! ❤️ Akkurat nå bor vi i by, noe som er så uvant for meg! Drømmen er å ha et lite småbruk, gikk agronom på vgs og vokst opp på landet så her føler jeg meg litt malplassert :hilarious: men, vi har veldig mange hestesenter rundt her, bor i Andalucia i Spania og her er jo hest nesten et nasjonalsymbol. Så passer på å ta henne med der det er dyr så hun blir vant til de, ligger også noen besøksgårder utenfor sentrum her som vi tar turen til.

Så herlig at han er med og hjelper med hønene! For en fantastisk barndom å få bo fritt sånn på landet. Også to lam da. De er sååå søte! Det blir sikkert veldig stas for han.

Ja de små rasene kan jo bli godt voksne heldigvis! Krysser fingrene for at dere får ha henne lenge, da får hun jo vært med mye av hans barndom hvis hun forhåpentligvis lever 10 år til f.eks. :love017 tenk så gode minner han kommer til å ha med henne.

Åh, Spania, nydelig land! Og arkitekturen er utrolig:shy: Det hørtes ut som en spennende plass å både bo og vokse opp:) Og så kjekt at dere har naturen, i form av spesielt hester, så tett på selv om dere bor i by. Det er viktig for de små.

Så spennende med agronom da:woot: Kan skjønne du føler deg malplassert i en by når du har vokst opp rundt åkrer og dyr:joyful: Håper dere får kjøpt dere småbruket deres om ikke lenge:HeartredTenker dere i nærheten av der dere bor nå eller i Norge? Kan tenke meg begge deler blir fantastisk uansett.

Vi gleder oss veldig til lammene:shy: Han skjønner det jo ikke helt selv ennå, at de skal være hans, men det kommer etterhvert. Kikker på flokken daglig der de tråkker rundt i smørblomstene:joyful:

Ja, vi håper på mange år til med pelsbabyen vår, og mange fine minner:Heartred
 
Back
Topp