Katt og gravid.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
De siste 3-4 ukene har katten virkelig endret oppførsel rundt meg, han er mer kosen, rolig, forsiktig og opptatt av hvor jeg er.
Men mannen stakkar får ingen oppmerksomhet, katten overser han rett og slett.
Vil ikke kose, ser ikke på han, lystrer ikke når han roper ol :P
Jeg lurer på om det kan ha noe med graviditeten å gjøre, siden endringene hendte omtrent samtidig, han er også bare 6 mnd gammel (katten altså).
Jeg er 20 uker på vei i morgen hvis det har noe å si.

Ja jeg har tro på at dyr merker når en er gravid og dermed blir mer "beskyttende":)

Katta mi har og endret seg veldig etter jeg ble gravid. Frøkna er veldig fornøyd da han har blitt mer klengete på henne, han skal ha mye kos hos meg og. Men han sover bare i senga mi de dagene frøkna ligger der og før sov han alltid hos meg. Men spent på hvordan han takler det å få en liten i hus da han rømmer huset når vi får småunger på besøk :P Han er 3,5 år og jeg er 23 uker på vei :)

Bikkja mi viker ikke fra min side! Nekter å bli med samboer eller svigerfar på tur, som han pleier å elske. Tråkker rett bak meg konstant, uansett hvor jeg går.. veldig søtt, men litt slitsomt også! Han er aldri sånn til vanlig (han er 6 år, og jeg er 14+3). :)

Det har jeg tro på ! Vi har en katt som aldri koser, ligger på fange, eller liker noe særlig å bli klappet mer enn tre strøk :p hvis hun søker kontakt så er det pga matskåla er tom :) men når jeg går gravid, da søker hun kontakt, legger seg til og med på fanget ! Selv om det er mat i matskåla :p jeg og samboeren ler så godt av det ! Sære katt :p

Min katt har også blitt sær :)
Hopper på meg så fort jeg er hjemme, følger etter meg - til og med på do... Står å tramper på meg når jeg sitter i sofaen og skal sove på magen min :p
Var ikke sånn før...

Heldig dere er som får mer kosete dyr, ene hunden vår er bare blitt mer vrang :p

Back
Topp