Katt i hus :)

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Noen andre som også har katt i hus ? Eventuelt tar dere noen forholdsregler ? :) Her i hus er pus mest ute så han bruker ikke så mye doen inne , men er samboeren min som gjør den rein , og har han vært ute så vasker jeg meg på hendene etter jeg har koser med han , klapper ikke fremmede katter :)
 
Vi har 5 katter :D Men vi har ikke kattedo inne :)
 
Vi har to katter, men ikke kattedo inne. Gjør ikke noe annerledes enn vanlig. :)

De var kattunger sist jeg gikk gravid, og med mann på sjøen måtte jeg fint bare ta meg av kattedoen selv. Brukte hansker og vasket meg grundig etterpå. :)
 
Har to katter, men ingen kattedo:) har ikkje forandra på nåke etter at eg blei gravid:) når eg gjekk med eldste jenta hadde me 5 kattunger og 3 voksne. Da hadde me kattedo, var eg som stort sett tokk meg av den da gubben jobber vekk. Brukte engangs hansker og sånn kattedo spade, og vaska hendene etterpå.. :)
 
Gjør det samme som vanlig. Har en bengal som liker å ligge i høyden oppå overskapene på kjøkken. Å går gjærne på bord å benker. Så vasker å vasker hver dag over som vanlig. Blir ganske lei til tider :p
 
Har en skjønn pus, og kattedo inne. Hun er mest innekatt da, men har fine utemuligheter når hun har lyst. Mannen tar doen mest, ellers så vasker jeg meg godt.
 
Vi har katt, og kattedo inne, men min samboer tar seg av renholdet. Pus får heller ikke lov til å ligge i sengen slik som før, men hun får lov til å ligge på magen min og kose :)
 
Back
Topp