Katrineisabell

LineMerethe

Gift med forumet
Jeg vil med dette ønske Katrineisabell lykke til på UL imorgen. Jeg unner deg virkelig å se det lille hjertet slå etter alt du har gjennomgått. Krysser alle fingre og tær i dette huset på at det går bra[;)] Glad i deg!

Masse lykke til!

masse lykke til!!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: *mortil2prinsesser*

masse lykke til!!!![:)][:)][:)]

Lykke til!! X fingrer og tær for at alt er bra med den lille! *klem*

Lykke til fra denne kanten også

Masse lykke til, krysser fingrer og tær[;)]

Ønsker deg masse lykke til i morgen.  Håper med hele min sjel at du får se ett bankende hjerte i morgen.. Vi tenker på deg.

Klem [:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg vil med dette ønske Katrineisabell lykke til på UL imorgen. Jeg unner deg virkelig å se det lille hjertet slå etter alt du har gjennomgått. Krysser alle fingre og tær i dette huset på at det går bra[;)] Glad i deg!

Åååh jenta miiiiiiii<3 Seriøst,du er såå herlig du[:D] Gledes tårer nå igjen. Hihi Jeg har ikke ord!! TUSEN takk alle sammen[:)]
Jeg sender deg melding i morgen etter Ul Line![:)] Jeg er glad i deg også snuppa mi<3[:D]

Thihi! Jeg kommer til å se på tlf min i hele morra jeg vettu, er jo like på tuppa som deg[:D]

Thihi! Jeg kommer til å se på tlf min i hele morra jeg vettu, er jo like på tuppa som deg[:D]

Ååh du aner virkelig ikke hvor mye det innlegget der varmet du<3
Leste "solskinnshistorie " nå,og nå har jeg bestemt meg for og ha troa til noe annet blir bevist. Håpet stiger. Hhi Fått en ny runde med kviser i dag å,så burde egentlig ikke være noe galt[:D] Ryggen plager meg mer enn noen sinne å.hahaha ÅÅh herlig:D Ul er klokken 16.00 så får nok en melding seinest 16.30 tenker jeg[:)]

Det er meningen at det skulle varme litt. Husk jeg er her for deg![;)]

Du har symptomer og alt, så jeg ser ingen annen grunn til at det er ett lite søtt menneske inne i magen din[:)]
Jeg lover deg, jeg sitter med tlf i hånda 16:30 [:D]

Det er meningen at det skulle varme litt. Husk jeg er her for deg![;)]

Du har symptomer og alt, så jeg ser ingen annen grunn til at det er ett lite søtt menneske inne i magen din[:)]
Jeg lover deg, jeg sitter med tlf i hånda 16:30 [:D]

Det skal jeg alltid huske på[:D] Håper du vet at jeg er her for deg også?[:)]
Aww du er så herlig!!

Ja, det vet jeg [;)]

Lykke til! Går nok så bra så! [;)]

Kjempe masse lykke til[:)] Krysser fingre og tær for deg[:)]hihi..

ORIGINAL: thessa88

Kjempe masse lykke til[:)] Krysser fingre og tær for deg[:)]hihi..

Back
Topp