kathrine35+

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hvordan gikk det på ul i dag???

jeg var også å som dere sikkert ser måtte jeg skifte ticker farge,hehe.
ei lita ei som sprelle rundt inni der,rart hvor aktive di er å hvor lite jeg kjenner av det![:)]

men det var en dilig følelse å se hvor mye hu hadde vokst å at alt var fint!datt helt i drømme verden nå jeg[:D]

Grattis m prinsessa! E så spent sjøl på timen neste uke. He hatt en feeling av at det er en prins, men bli usikker innimellom. [:D]

jeg var også veldig usikker.klarte ikke bestemme meg for verken det ene eller andre hehe.å det var så moror.[:)]hadde blitt like glad uansett da.

jeg er spendt på dine vegne![:D]lykke til,håper dere ser det!for min lege var litt usikker,men slik blir det vel på jenter,gutter har et sikkert bevis dem hehe.

ja det sjønner jeg men du har jo to gutter[:D]blir litt andreledes da.men gutter er jo bare helt herlige di også da.[:D]

Så absolutt! Familien min tror jeg håper det blir en jente, da bror min har en gutt. Og familien til typen min håper på gutt da søstrene hans har tilsammen 4 jenter og en gutt. :)
Men uansett så blir h*n nok hjertelig velkommen!!!

takk,for en flott banner[:D]nå har jeg bare øyner for rosa![:D]

Gratulerer med jenta Stardust[:D]Gleder meg til jeg får vite kjønnet[;)]

takk.[:D]nå ble d jo en tråd for meg her hehe,håper vi får høre hvordan det gikk men kathrine35 også da.[:)]

hun lager sikkert en egen[:D]

Gratulere så masse med den lille prinsessa di

[:D]det blir nok en gutt til her ja!! [:D] vi fikk flyttet termin litt som jeg trodde, til 23 juni. [:D] det var masse liv, og så ok ut![:)]

Gratulerer så utrolig mye

Back
Topp