~Kathrine~

ORIGINAL: Pastella

Godt å høre at du tar vare på deg selv! Ta ikke sorgene på forskudd!!!

helt enig!ønsker deg kjempe masse lykke til,å jeg skal be til høyere makter ,om at dette skal gå bra![;)]

Ikke noe mer en at jeg bare måtte vente. Legen sa i går at det kunne gå opp til 2 uker før jeg kan være nogenlunde sikker [:@] Jeg blør avogtil, litt! Enda har det ikke vært mye blødning, men det som er "skummelt" som legen sier er at jeg har smerter. Helt nede ved skambeinet & nederst i ryggen.

Legen var veldig ok faktisk (han er helt ny for meg), så det hjelper på. Han mener at dersom det er SA på gang så er det kroppens måte å "rydde" opp i noe som ikke er friskt. Jeg er så kort på vei (bare 3-4 uker) så det er for tidlig for han å gjøre noe. Jeg kunne ta en slags test på sykehuset for å sjekke om det er SA på gang, men han mente at jeg tjente mer på å slappe av å ikke stresse.

Jeg har en åpen dialig med legesenteret, å kan ringe/komme dersom det forandrer seg i blødnings mengde & styrke på smertene jeg føler. men han forberedet meg på en SA. Å for å være dønn ærlig så føler jeg meg ikke gravid lenger [:(]

Men til nå går det ganske så greit, ikke så lett å snakke om det face to face med noen (ikke min kjære engang) da begynner jeg bare å gråte, så han opplever meg litt avvisende. Men det kommer seg, det er kjempe terapi å være her å kunne skrive om det.

Det er bare så jævlig at vi har ventet 9 mnd på dette, så var vi en dag lykkelig gravid.
Føles bare så urettferdig [:'(]

Takk skal du ha for omtanken

*klem* fra Kathrine

huff men det kan hende det går bra da, ikke ta sorgen på forskudd... Det kan være at du har mensen med litt smerter vettu, det hadde søstra mi, så hun visste ikke at hun var gravid før hun var fire mnd på vei[:D] Men har vært igjennom det samme som deg og vet hva du gjennom går, og det er tøft på alle måter når noe er så ønska som det er[:(]... har fått prata om det nå i det siste jeg og mannen min men i førsten var jeg veldig avisene for han jeg og.. men godt er det å snakke om det men skjønner at det ikke er lett...... masse lykke til, håper det går bra med dere og at den klore seg fast.....

stor klem fra Therese

Tusen Takk Therese [:D][:D][:D]

Ja det er ikke alltid like lett å snakke om alt, å sette de rette ordene på plass. Det er bare det at jeg er så innmari skuffa [&:] Å ikke minst lei meg [:(]

Men han er så snill atte, i går kom han med blomster til meg [;)] Kunne ikke vært han foruten, det er bra sikkert. Å det er så godt å ha noen rundt seg som kjenner meg så godt å ikke legger noen form for press på meg.

Takk igjen *klemmeskinnflat*

Back
Topp