Ikke noe mer en at jeg bare måtte vente. Legen sa i går at det kunne gå opp til 2 uker før jeg kan være nogenlunde sikker [:@] Jeg blør avogtil, litt! Enda har det ikke vært mye blødning, men det som er "skummelt" som legen sier er at jeg har smerter. Helt nede ved skambeinet & nederst i ryggen.
Legen var veldig ok faktisk (han er helt ny for meg), så det hjelper på. Han mener at dersom det er SA på gang så er det kroppens måte å "rydde" opp i noe som ikke er friskt. Jeg er så kort på vei (bare 3-4 uker) så det er for tidlig for han å gjøre noe. Jeg kunne ta en slags test på sykehuset for å sjekke om det er SA på gang, men han mente at jeg tjente mer på å slappe av å ikke stresse.
Jeg har en åpen dialig med legesenteret, å kan ringe/komme dersom det forandrer seg i blødnings mengde & styrke på smertene jeg føler. men han forberedet meg på en SA. Å for å være dønn ærlig så føler jeg meg ikke gravid lenger [:(]
Men til nå går det ganske så greit, ikke så lett å snakke om det face to face med noen (ikke min kjære engang) da begynner jeg bare å gråte, så han opplever meg litt avvisende. Men det kommer seg, det er kjempe terapi å være her å kunne skrive om det.
Det er bare så jævlig at vi har ventet 9 mnd på dette, så var vi en dag lykkelig gravid.
Føles bare så urettferdig [:'(]
Takk skal du ha for omtanken
*klem* fra Kathrine