~Kathrine~

rosenjenta

Glad i forumet
Gratulerer
(Hvor langt er du på vei? Har dere prøvd lenge?)

takk skal du ha rosenjenta [:D]

Vi var i vår 9 pp og jeg er vell ca 3-4 uker på vei...vet ikke nøyaktig [;)]

MEN jeg har desverre hatt mer eller mindre blødninger hele helgen. har snakket med legevakten, men det var ikke mye de kunne gjøre. så jeg skal kontakte legen min i morgen. har snakket med en venninne av meg som er lege, hun sier at det er mye mulig at det er en spontan abort på gang. å siden det er sp tidlig er det kroppen som "ordner" opp selv, kansje ikke alt er som det skal være. jeg vet ikke...men har noen smerter åsså.

hadde jeg ikke vært en prøver, og fulgt med kunne jeg ha hatt en SA uten at jeg visste det sa hun åsså [&:] bare i form av en sterkere mens. ikke det at jeg blør like mye som under mens, men blør alikavell. har hatt tre blødninger til nå [:(][:(][:(]

Så det er vell ikke meningen alikavell dette her...!! men jeg skal ikke gi opp, men dette var et skikkelig smell i trynet [:@] Men herregud det kan hende det går godt, men desverre føles det ikke sånn.

hvordan går det med deres prøving da, prøvd lenge?

Klem fra Kathrine

Vi får håpe og tro at dette går bra. Du får ta det med ro fremover, ikke stresse. Stell pent med deg selv, er sikkert viktig å unngå stress ( det er enklere sagt enn gjort). Vi er inne i 2pp. Første mnd. tok jeg el. tester, men denne mnd har jeg ikke gjort det. Prøver å innstille meg på at det kan ta lang tid. Sluttet med p pillene i beg. av juli og har regelmessig mens nå, 28 dagers syklus. Merker allerede nå at dagene fra forventet el. og til man kan begynne å vurdere og ta en test = de dagene er laaaaaange. Nå så hadde vi sex kanskje hver 2 dag rundt el. (husker ikke helt), men håper at det ble klaff. Når hadde du din siste mens da?

Skal krysse fingrene for deg, dette går bra!!!

Hilsen fra meg [:D]

Jeg som har vært så glad på dine vegne hele helga!!! Uff dette er vondt!!!
Håper bare det er en liten ufarlig blødning... Noen kan jo blø selv om de er gravid og det går bra
Krysser fingrene for at det går bra hos legen i mårra!!!

Var trist å lese...[:(][:(]
Men du får tenke på at du da i alle fall vet at du kan bli gravid!
Og tenke på at du er enda mer fruktbar rett etter en sa!
Så da er det bare å stå på igjen!!![;)]

Mange klemmer

Skal tenke på deg og krysse alt jeg har for at det går bra.
Slapp av og ta vare på deg selv.

KlemKlem

Tusen Takk alle sammen!

Så godt med gode/trøstende ord *klemme*

Pastella, vet at du har gledet deg med meg...

får håpe det går bra her, der å ja med alle som vil ha en spire!

Jeg er litt tafatt, sliten, bekymret, urolig her i dag...det er ikke så lett å slappe av, men jeg prøver.
har sotte meg i sofan med stearinlys, litt godis, lester & ullpledd...å ser litt på tvn. men det beste selskapet der DERE!!!!

Dere vet å varme et bekymret hjerte... *sukk*

Klemma i bøtte & spann fra Kathrine

Godt å høre at du tar vare på deg selv! Ta ikke sorgene på forskudd!!!

Nå ble jeg lei meg på deres vegne [:(] Håper virkelig at det "bare" er en blødning og at det nurket dere fortjener klorer seg fast i magen din! Jeg skal krysse både fingre og tær- håper det går bra [:)]

Hei Kathrine...
Jeg håper virkelig ikke at det er noe galt. Jeg har hørt at det er helt normalt med små blødninger tidlig i et svangerskap. Det var det de sa til meg, før de fannt ut at jeg hadde hatt en SA. Så ikke ta sorgene på forskudd. Dra til legen i mårra og evt. be om henvisning til gynekologisk på sykehuset. Jeg var der og der undersøkte de meg med innvendig ultralyd. Målte livmorhinnen, tror jeg. Ut ifra tykkelsen på denne konstaterte de SA til meg. Jeg skal krysse alt jeg har for at det samme ikke har skjedd med deg.
Kom deg til legen, kjære Katrine!!!!!
Stoooooooor klæm fra mæ.

Du skal se at alt e helt fint. Håper du får komme til hos legen med en gang! Ikke greit å gå og uroe seg. Du må no oppdatere oss med en gang du vet noe mer. Var så glad på dine vegne når jeg hørte du var gravid!

Masse lykke til!!!!

Stakkars deg, den usikkerheten med en blødning er ikke noe særlig... var helt fortvilet jeg iallefall, men håper det går bra, at spiren klorer seg fast....
Er det første gangen dere prøver å få barn???
Uansett vet du at du kan...
Men uansett x fingrer og tær for at det er ufarlige blødninger.

Masse lykkeklemmer fra meg også... Dette går nok bra skal du se...

Lykke til, kjære Kathrine..
-jeg blir så tom for ord[8|]

*klem*

Ja det er ikke så mye å si vennen *klem*

Men det er godt å vite at dere er der *klemme enda mer*

Kathrine

Heisann trampe80!

Jeg har en gutt fra et tidligere forhold på 10 år. Vi har ikke barn sammen, å vi har prøvd nå i 9 måneder.
Så ja vi har ikke vært gravid før, å ja det er ikke noe kult med denne blødningen. Mange sier at det er "normalt" i starten, men det som er litt vanskelig her er at jeg har smerter åsså.

Legen sa i dag at jeg bare må vente, slappe av å pleie meg selv. Å ikke minst håpe på det beste.

Takk skal du ha *klem*

Kathrine

tryllering!

Nei det er ikke no særlig med denne blødningen, eller de smertene jeg har. Legen sir at det er kroppens måte å rydde opp dersom det er noe galt med den lille spiren min. En fattig trøst ja, men jeg vil jo at barnet skal være friskt åsså da.

Forsten huske du vi snakket om de på legekontoret kunne si tidligere om man er gravid enn de testene man får kjøpt???

De kan det, men fremdeles helst etter IKM dag. Men min test var yderst svak her hjemme, så sole positiv hos legen samme dag. Å da var det ikke morgen urin, som jeg hadde med testen hjemme. Å de sa at det ofte kunne påvises forterer på legekontoret.

Bare en liten opplysning [;)]

Takk skal du ha for omtanken *klem*

Kathrine

Takk Sollise, lindaen & Marris

Klem fra Kathrine

Back
Topp