~Kathrine~

Takk Takk alle sammen!

Joda humøret er på topp nå, og jeg bare går rundt å drømmer og gleder meg. Kansje vell tidlig, eller umulig men jeg har faktisk fått litt mage. Kansje fordi jeg gikk ned en del i oppkast perioden, og magen ble igjen. Eller at jeg ønsker det så sterkt at magen skal komme [;)] hehe...men den er i alle fall der, med eller uten luft! Buksene er trange & ubehagelig...hihi! Gjør ingeting det, går mest i gode pysj bukser uansett..!

Det var utrulig godt å være tilbake, har tenkt mye på dere! Det er litt rart egentlig, men sånn er det! Mange av oss bruker mye tid her inne, å man får jo en relasjon selv om det "bare" er til et nick!

Mange fine mager er kommet frem, å flere er blitt gravide...så morro!!! Alle dere som enda sliter med å bli gravid...jeg føler med dere! Det er ikke greit, men stå på! tenker på DERE!!!

Klem fra Kathrine

Hei snuppelura mi!!

Jeg har virkelig savnet deg. Har ikke sett deg de gangene jeg har vært her i det siste og lurte på hvor du var....

Godt å høre at alt går bra med magen. KJipt at du har væt så dårlig...får satse på at det går bedre fra nå av.

Har tenkt masse på deg altså!

Klem, M

Er blitt litt "glad i deg" da, Kathrine..
Du er en av de som har gitt meg MYE glede her på forumet!
(og det tror jeg du har gjort for andre også!)

Godt å høre at det går bedre med deg![:D] (og bra med den lille[;)])

godt å se at du har det bedre...
å at du er innom her en tur[:D]
god bedring fortsatt[:)]
klemmmer fra lille meg

Back
Topp