KathMor

SNAKKER OM TRÅD KATHMOR!!!!! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Du vet hva jeg syns om både deg og J! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: vand

SNAKKER OM TRÅD KATHMOR!!!!! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Du vet hva jeg syns om både deg og J! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hehehe - de heftigste bildene er for August08 sine eyes only *show me the MONEYYYYYYY* [8D][;)] (Ja, jeg er faktisk forsatt på jakt etter gamle bilder av en Rugby-spillende -J [8D])

dytter fordi du er faktisk ganske pen[:)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: vand

Hehehe - de heftigste bildene er for August08 sine eyes only *show me the MONEYYYYYYY* [8D][;)] (Ja, jeg er faktisk forsatt på jakt etter gamle bilder av en Rugby-spillende -J [8D])

Føler oss priviligert[:D] You look hot,baby[:-]

sexy mama!! [:D][:D]

Takker verdens beste jenter --> AUGUST DAMENE [:D][:D][:D][:D][:D][;)]

Ja vi e så go[:D][:D][:D]

Du e nydelig[:D]

Wow! Du er veeeeldig vakker [:)][:)]

Du er så nydelig altså, i virkeligheten også!

Burde så absolutt ha slengt med et bilde fra når du gikk gravid og! En så skjønn gravid kvinne skal du lete lenge etter! [:)]

ORIGINAL: Prinsessen08

Du er så nydelig altså, i virkeligheten også!

Burde så absolutt ha slengt med et bilde fra når du gikk gravid og! En så skjønn gravid kvinne skal du lete lenge etter! [:)]

*sier hu med DEN der flotte signaturen*

La oss si det med andre ord, Jeg var bare litt heldig bare [8|] Men tusen takk snuppa - go som gull du *klem* [;)]

ORIGINAL: MissMe

Må si at du Regan også er utrolig pen!! Skikkelig søt jente!![:D][:D]

sign[:)]

ORIGINAL: MissMe

Må si at du Regan også er utrolig pen!! Skikkelig søt jente!![:D][:D]

Den henger jeg meg på! Du var jo hos oss på August du, før du forlot oss [>:] [:D] Skal innrøme at jeg snikte litt på deg og bilder av magen din senere når du var på Juli siden - flott dame med en meget stilig sveis! (studerer profilbildet dit hver gang [8D])

ORIGINAL: tosmågull

ORIGINAL: *Maik1*

Ja vi e så go[:D][:D][:D]

Du e nydelig[:D]

Back
Topp