KATHMOR

MariaKA

Elsker forumet
tenkte bare jeg skulle dele denne med deg: http://fragariabergin.com/?page_id=126

kan forøvrig skaffe deg nr 208 her: http://www.dalegarn.com/catalog_list.php?hType=62 om du vil ha!

Å herre min hatt [:o] Det er så mye fint! Til og med fra Setedsdal, der er jo jeg i fra! [:D] Kan nå aldri skjønne at jeg skal få dette til, men det frister kjempe masse! Så sier ja takk til et sånt hefte altså! Må jo bli så flink en gang!... ÅÅåhhrrr jeg elsker virkelig hjemmestrikket

Men når det kommer til body... får vi spare til en Marius Body fra Lice når vi kan kjøpe str 12-24 mnd [8D] Det ser vrient ut det! Jeg styrer litt bare med ei enkel bukse her [8D]

ja, denne er jo så liten - er jo den jeg lager nå, blir til lillejenta som søstra mi får i mars det, for er ikke sjans at det passer til Elizabeth. Er ikke vanskeligere å strikke to eller tre farger enn å strikke en. går som regel på rett og vrang uansett=) har bare oppskriftene på det heftet, ikke heftet, men demoheftet (uten oppskrifter) har de fleste butikker som selger dalegarn.

Har fanabodyen til Elizabeth - fikk den i julegave. skikkelig fin. Mye fint i det heftet altså

De har jeg!!! [8D]

Mamma har fått den fra dale av meg. [:D] Ho skal få strikket seg gjennom sommeren. [:)] Voss drakta til Mie er straks ferdig. Så blir det body og bukse til Neo. 17 mai antrekk. Hjemme strikket marius har han og. [:D] Godt og ha mamma.

ÅÅhhh schhhhnuppa - gni det inn lissom [:@][:'(][8D] Nei da, men litt missunnelig er jeg jo! Så heldig du er som har en mamma som er så gla i å strikke! [:D] Jeg ahr ingen rundt meg som er gla i det... Så jeg har fått bestilt og betalt for at venner skal strikke Emma sine 2 mariusgensere.. Veldig tyypisk, jeg som eeelsker hjemmestrikka [>:][:)]

Men er vel bare å bite i det sure eple og å klare å lage disse tingene selv! Bare begynne 2 år før det skal taes i bruk [8D]

Knall fint det fra Voss ja [:o]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅhhh schhhhnuppa - gni det inn lissom [:@][:'(][8D] Nei da, men litt missunnelig er jeg jo! Så heldig du er som har en mamma som er så gla i å strikke! [:D] Jeg ahr ingen rundt meg som er gla i det... Så jeg har fått bestilt og batelt for at venner skal strikke Emma sin 2 maruisgensere.. Veldig tyypisk, jeg som eeelsker hjemmestrikka [>:][:)]

Men er vel bare å bite i det sure eple og å klare å lage disse tingene selv! Bare begynne 2 år før det skal taes i bruk [8D]

ja...[8D]

Er veldig heldig der. Men du....siden du får sikkert tik den strikkingen. Hvilken str bruker snuppa di nå?

Emma min bruker 92/2 år... Vet ikke helt hva år hennes mariusgensere er strikket i.. Så OM jeg strikker noe til Emma når så blir det 4 års eller noe, er vel ikke ferdig før neste vinter og da kan hun bruke det da og neste vinter igjen [8D] Gull å lage til Emma egentlig, for da kan jo Isabelle bruke det også! Men så er det kjappast å strikke til minsta da *DILEMMA* hehehe [8D]

ORIGINAL: KathMor

Emma min bruker 92/2 år... Vet ikke helt hva år hennes mariusgensere er strikket i.. Så OM jeg strikker noe til Emma når så blir det 4 års eller noe, er vel ikke ferdig før neste vinter og da kan hun bruke det da og neste vinter igjen [8D] Gull å lage til Emma egentlig, for da kan jo Isabelle bruke det også! Men så er det kjappast å strikke til minsta da *DILEMMA* hehehe [8D]

Hehe...ser den. Men sett i gang. Du har jo goood tid. Hva bruker lillebille da? Kunne du brukt blå marius på ho da?

Back
Topp