kathmor

tosmågull*

Glad i forumet
hva betalte dere for den uken på sandy bay? ( du behøver ikke skrive det her)

jeg ser på reiser nå....

22500 med all inclusive, 2 roms Happy Baby leilighet [:)] og + alt som mat på flyet, avbestillingsgebyr og sånt. Leiligheten i seg selv var 15 000 for en uke.. vi reiste til og med den uke fordi det var billig [&:][:)]

Reise 26 august!!!![;)]

ok[:D]

vi har reist ca 30.mai to år på rad, til sunwing resort alcudia og sunwing resort sandy bay.hadde bare frokostbuffet inkludert ( 1000 kr per voksen for to uker) vi betalte vel 22.000 for to uker i 2-roms family leilighet. reisen før tillegg var på 17 og 20.000 ca. hadde med mat på flyet. men vi rakk ikke spise noe særlig av vår mat,så det gidder jeg ikke bestille denne gangen hvis vi reiser ( er ganske styr og spise 4 stk, med en unge på fanget og 3 spisebrett som skal ned,hehe)

happy baby er jo sååå praktisk...

ser på reiser rundt uke 30 da... dyyrt ja!

ORIGINAL: KathMor

22500 med all inclusive, 2 roms Happy Baby leilighet [:)] og + alt som mat på flyet, avbestillingsgebyr og sånt. Leiligheten i seg selv var 15 000 for en uke.. vi reiste til og med den uke fordi det var billig [&:][:)]

Reise 26 august!!!![;)]

2 uker?

Jeg har sett på det hotellet flere ganger, men gidder ikke fordi det er så dyrt! [;)][&:] Sånn happy baby-leil blir 35 000 UTEN mat og tillegg, vanlig leilighet blir 21-25000 uten mat og tillegg........................[&:]

Vi drar til Alanya, og da er det sånn sunwing inclusive, blir 22 000 for oss 4[:)]

ORIGINAL: Vand

Reise 26 august!!!![;)]

2 uker?

Jeg har sett på det hotellet flere ganger, men gidder ikke fordi det er så dyrt! [;)][&:] Sånn happy baby-leil blir 35 000 UTEN mat og tillegg, vanlig leilighet blir 21-25000 uten mat og tillegg........................[&:]

Vi drar til Alanya, og da er det sånn sunwing inclusive, blir 22 000 for oss 4[:)]

Å nei du, 1 uke gitt [&:][8D] tenkte det ble billigere utennom feriene, men samma leilighet kosat 22 000 kun for leiligheten for en uke i september [&:]

ORIGINAL: Vand

Reise 26 august!!!![;)]

vi har reist utenom skoleferien for å slippe så høye priser ( i slutten av mai ligger de på ca 17-20 000)

happy baby er ikke så mye bedre enn vanlig 2 roms leil. utenom terrassen.
[;)]

2 uker?

tosmågull: du skal til tyrkia og for 2 uker til 22 000 for alle fire? Det er dødsbra da![:D]

Nei studert de forksjellige leiligheten en dle og forhørt meg litt. Greit at de har alt i den bambino pakka, liker bakkenivå også. Så tenker jeg at siden det er august og så varmt, kan det være deilig å være i leiliheten av og til, kanskje ha et lite plaskebasseng i hagen. Og greit at jeg kan snu ryggen til utennom at lillebille som da er 11 mnd ikke får stikke av gårde [8D] Hadde sikkert ikke gått for en Happy Baby om det bare var Emma [:)]

Ja ser det er et veldig flott hotel, så vi splasha litt ut. Så håper virkelig det er verdt det *glede vettet av seg* [:D][:D] Ser utrolig flott ut, og jeg har faktisk bare lest gode ting om det [:)]

tosmågull: du skal til tyrkia og for 2 uker til 22 000 for alle fire? Det er dødsbra da![:D]

Nei studert de forksjellige leiligheten en dle og forhørt meg litt. Greit at de har alt i den bambino pakka, liker bakkenivå også. Så tenker jeg at siden det er august og så varmt, kan det være deilig å være i leiliheten av og til, kanskje ha et lite plaskebasseng i hagen. Og greit at jeg kan snu ryggen til utennom at lillebille som da er 11 mnd ikke får stikke av gårde [8D] Hadde sikkert ikke gått for en Happy Baby om det bare var Emma [:)]

Ja ser det er et veldig flott hotel, så vi splasha litt ut. Så håper virkelig det er verdt det *glede vettet av seg* [:D][:D] Ser utrolig flott ut, og jeg har faktisk bare lest gode ting om det [:)]

Nei, vi reiser til Tyrkia[;)] Vi drar 30.april[;)]

Back
Topp