tosmågull*
Glad i forumet
hva betalte dere for den uken på sandy bay? ( du behøver ikke skrive det her)
jeg ser på reiser nå....
jeg ser på reiser nå....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
22500 med all inclusive, 2 roms Happy Baby leilighet [:)] og + alt som mat på flyet, avbestillingsgebyr og sånt. Leiligheten i seg selv var 15 000 for en uke.. vi reiste til og med den uke fordi det var billig [&:][:)]
Reise 26 august!!!![;)]
ORIGINAL: Vand
22500 med all inclusive, 2 roms Happy Baby leilighet [:)] og + alt som mat på flyet, avbestillingsgebyr og sånt. Leiligheten i seg selv var 15 000 for en uke.. vi reiste til og med den uke fordi det var billig [&:][:)]
Reise 26 august!!!![;)]
2 uker?
Jeg har sett på det hotellet flere ganger, men gidder ikke fordi det er så dyrt! [;)][&:] Sånn happy baby-leil blir 35 000 UTEN mat og tillegg, vanlig leilighet blir 21-25000 uten mat og tillegg........................[&:]
Vi drar til Alanya, og da er det sånn sunwing inclusive, blir 22 000 for oss 4[:)]
ORIGINAL: Vand
Reise 26 august!!!![;)]
vi har reist utenom skoleferien for å slippe så høye priser ( i slutten av mai ligger de på ca 17-20 000)
happy baby er ikke så mye bedre enn vanlig 2 roms leil. utenom terrassen.
[;)]
2 uker?
Jeg har sett på det hotellet flere ganger, men gidder ikke fordi det er så dyrt! [;)][&:] Sånn happy baby-leil blir 35 000 UTEN mat og tillegg, vanlig leilighet blir 21-25000 uten mat og tillegg........................[&:]
Vi drar til Alanya, og da er det sånn sunwing inclusive, blir 22 000 for oss 4[:)]
tosmågull: du skal til tyrkia og for 2 uker til 22 000 for alle fire? Det er dødsbra da![:D]
Nei studert de forksjellige leiligheten en dle og forhørt meg litt. Greit at de har alt i den bambino pakka, liker bakkenivå også. Så tenker jeg at siden det er august og så varmt, kan det være deilig å være i leiliheten av og til, kanskje ha et lite plaskebasseng i hagen. Og greit at jeg kan snu ryggen til utennom at lillebille som da er 11 mnd ikke får stikke av gårde [8D] Hadde sikkert ikke gått for en Happy Baby om det bare var Emma [:)]
Ja ser det er et veldig flott hotel, så vi splasha litt ut. Så håper virkelig det er verdt det *glede vettet av seg* [:D][:D] Ser utrolig flott ut, og jeg har faktisk bare lest gode ting om det [:)]