Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Har kun vært den ene gangen enda [>:]
Nei hvem trenger SATS når man dytter søskenvogn i kram snø og slapps i 2 timer eller ikke har heis når man bor i 7 ende etasje [:@][8D] Og pga Isabelle som våkner så mye på natta driver jeg på reserve tanken..... Men skal en tur på fredag vaffal, se om jeg får skivsa inn en gang til i uka! Fristende å gå i helga vettu, ta med Emma og... Men tror ikke man kan ta med to barn *hmmmm* [8|][:-]
ORIGINAL: Medusa_83
ORIGINAL: KathMor
Har kun vært den ene gangen enda [>:]
Nei hvem trenger SATS når man dytter søskenvogn i kram snø og slapps i 2 timer eller ikke har heis når man bor i 7 ende etasje [:@][8D] Og pga Isabelle som våkner så mye på natta driver jeg på reserve tanken..... Men skal en tur på fredag vaffal, se om jeg får skivsa inn en gang til i uka! Fristende å gå i helga vettu, ta med Emma og... Men tror ikke man kan ta med to barn *hmmmm* [8|][:-]
Man kan det på Elixia, så ville i alle fall spurt om det går an[;)] Om du slenger inn at du er alene med dem, er de hjerterå om de sier nei[8D]