KathMor... *bilder ute litt til*

ORIGINAL: MeMyself

Ha ha ha.. *føle seg svak*

Eneste plassen jeg fant ut gikk an å ta bilde, var på badet... Og det er faktisk så lite at jeg måtte klatre opp
på do, for å få det til! [8|][8D]

Skal se om jeg klarer å redigere de til et vetig resultat.. [&:][:D]

Vi vil ha UREDIGERTE bilder[;)][8D][:D][:D]

*gleder seg* [:D][:D]

Den kommer nok til å kle deg kjempe godt [:D]

Alt jeg gjør for dere altså! [:-][X(][8D]

*borte*

Og såååå..... Så jeg plutselig at jeg hadde fått en pakke i posten i dag, gitt... [8D] Jadda, en kjole TIL!
Litt mer finere-selskap-kjole da... 

*borte*

Kremt.. Litt store bilder ja... [X(]

DJEEEEEEEEEEEEEZEZ - fy fanken så flott du er Schizo!!

*Drømmer om en kjolekropp som Schizo*[&o][&o][&o][&o]

Knallfine kjoler............[8D]

ÅÅÅ.. Du er så uttrolig flott!! Nydelig kjoler!! [:)]

ORIGINAL: Buble

DJEEEEEEEEEEEEEZEZ - fy fanken så flott du er Schizo!!

*Drømmer om en kjolekropp som Schizo*[&o][&o][&o][&o]

Knallfine kjoler............[8D]

kan ikke gjøre annet enn å signere! [:D][:D][:D]

Knallfin!!! [:D] Og jeg må også si at skoene er to die for, samme med øredobbene! [:D][:D][:D]

Og du; bildene kunne IKKE ha vært mindre! [;)]

Litt vanskelig å se detaljene på kjolen, men IKKE vanskelig å se du er RÅLEKKER MeMyself - virkelig!! HOT HOT HOT, og for noen lekre sko også!! Nei du ser smasssssshing ut altså GOD DAMN [:D][:D] *for noen bein da!!*

Og lekker kjole den gule og - følte det var noe kongelig over den jeg [:-][8D][:D]

Tuusen hjertelig dere! Blir nesten litt rørt her jeg sitter.. [:)]

Skoene kjøpte jeg til full pris, og fant de til halv pris uka etter, i en annen butikk.. [X(][8D]

Skoene kjøpte jeg til full pris, og fant de til halv pris uka etter, i en annen butikk.. [X(][8D]

pytt, de er verdt hver en krone[8D][8D][8D][:D][:D][:D] Nei seriøst altså, nattens dronning i den outfiten! Gulkjolen kan du bruke i prins william og hu dama sitt bryllup til sommeren! [8D]

ORIGINAL: KathMor

Litt vanskelig å se detaljene på kjolen, men IKKE vanskelig å se du er RÅLEKKER MeMyself - virkelig!! HOT HOT HOT, og for noen lekre sko også!! Nei du ser smasssssshing ut altså GOD DAMN [:D][:D] *for noen bein da!!*

Og lekker kjole den gule og - følte det var noe kongelig over den jeg [:-][8D][:D]

Pga det skitne speilet eller?! [8D][:D]

Tuusen takk!! Sist jeg gikk med kort kjole, fikk jeg NESTEN et kompliment for beina mine.. En "jypling" som sa jeg hadde kjempeflotte bein.....................

vent...........

For å være så gammal!!!! [>:][:@][X(]

ORIGINAL: Vand

pytt, de er verdt hver en krone[8D][8D][8D][:D][:D][:D] Nei seriøst altså, nattens dronning i den outfiten! Gulkjolen kan du bruke i prins william og hu dama sitt bryllup til sommeren! [8D]

Ha ha ha.. Ja, regner med jeg blir invitert! [8|][:D]

ORIGINAL: KathMor

Pga det skitne speilet eller?! [8D][:D]

Tuusen takk!! Sist jeg gikk med kort kjole, fikk jeg NESTEN et kompliment for beina mine.. En "jypling" som sa jeg hadde kjempeflotte bein.....................

vent...........

For å være så gammal!!!! [>:][:@][X(]

ÅNEI, LER SÅ JEG NESTEN TISSER MEG UT!

syntes du har råflotte bein, *vil ha* [:D]
kjempe stilig kjole.
og den gule var veldig elegant og fin[:)]

nå har jeg sett og sett, men speilet er jo ikke skittent! [>:][8D]

ÅH hvor er den kjøpt???? *vilogså ha* nyydelig !![:)]

ORIGINAL: Tryll

Kjøpt på Oasis! [:)]

ORIGINAL: Tryll

Kjøpt på Oasis! [:)]

vi har ikke oasis her[X(] sååå mye fint det var da!   http://www.oasis-stores.com/Laser-Cut-Prom-Dress/Occasionwear/oasis/fcp-product/5550026601

kjøpte du gjennom siden her? eller har dere oasis der du bor?

Back
Topp