Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MeMyself
ORIGINAL: Tryll
ÅH hvor er den kjøpt???? *vilogså ha* nyydelig !![:)]
Kjøpt på Oasis! [:)]
vi har ikke oasis her[X(] sååå mye fint det var da! http://www.oasis-stores.com/Laser-Cut-Prom-Dress/Occasionwear/oasis/fcp-product/5550026601
kjøpte du gjennom siden her? eller har dere oasis der du bor?
Kjøpte den på Oasis på Lagunen.. [:)]
vi har ikke oasis her[X(] sååå mye fint det var da! http://www.oasis-stores.com/Laser-Cut-Prom-Dress/Occasionwear/oasis/fcp-product/5550026601
Åå! vi har ikke oasis her vi *drit* hadde eg vært frekk om eg hadde spurt om du kunne kjøpt den til meg om eg satte inn penger å portopenger?[&:][:D][:)][:)] Væær så snill!!! hvilken str er du til vanlig?og ka måtte du ha i den? jeg er ca 36 til vanlig
Åå! vi har ikke oasis her vi *drit* hadde eg vært frekk om eg hadde spurt om du kunne kjøpt den til meg om eg satte inn penger å portopenger?[&:][:D][:)][:)] Væær så snill!!! hvilken str er du til vanlig?og ka måtte du ha i den? jeg er ca 36 til vanlig
Skulle gjerne gjort det altså.. Men tar en halvtimes-tid å kjøre og jeg har ikke anledning til å kjøre dit med det første..
Er forresten 38 til vanlig, og var den str jeg kjøpte.. [:)]
ORIGINAL: KathMor
Koster 1299,- i butikk.. [:-]
Nææhh!!! Koster jo kun 85 Pund!! Sånn ca 800 norske kroner! [&:] Jaja, tror jeg må droppe den, men om jeg passerer en Oasis i england så blir det vaffal å kjøpe den der [8D]
Skikkelig glamourøse bilder.. [8D]
Går ikke på dop eller noe alt
Og her er kjolen jeg skal bruke i prins William og Kate sitt bryllup, i følge Vand.. [8D]
[/quote
du er så nydelig!! så trent å fin kropp, du bruker 38 sier du?ser mer ut som 36 ! jeg er 36 men ble nå usikker på om eg måtte hatt 38 i denne,tror ikke eg er tynnere enn deg..hvilken bh str bruker du?(i forholt te koss tube delen sitter på oppe. så fin den kjolen! må ha! :)) drit,likte sånn ca 40 andre kjoler der også[X(]
Går ikke på dop eller noe altså... [X(]
Og her er kjolen jeg skal bruke i prins William og Kate sitt bryllup, i følge Vand.. [8D]
du er så nydelig!! så trent å fin kropp, du bruker 38 sier du?ser mer ut som 36 ! jeg er 36 men ble nå usikker på om eg måtte hatt 38 i denne,tror ikke eg er tynnere enn deg..hvilken bh str bruker du?(i forholt te koss tube delen sitter på oppe. så fin den kjolen! må ha! :)) drit,likte sånn ca 40 andre kjoler der også[X(]
Går ikke på dop eller noe altså... [X(]
Tuusen takk!![:)] Men trent er kroppen absolutt ikke altså.. [:-][X(]
Jeg er litt "brei" rundt hofte/mage, derfor trekker jeg nok litt.. For oppe er jeg sikkert en 34.. [>:][&o] Rett og slett fordi jeg ikke har noe "fyll" [8D] Bruker 80B, men føler ikke jeg fyller de skikkelig da.. Så må nok jukse litt for å holde den skikkelig oppe! [:-][:)]
Gidder du å fjerne quotinga, forresten?! [:)]
ORIGINAL: KathMor
Alle andre kjøper kjolen min *SNURT* Prinsessen har også gått til innkjøp hmmmmfffrrrr [>:] .... Jaja, godt noen kan shoppe når ikke jeg kan [8D][:D]