KathMor... *bilder ute litt til*

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Pokker, dette gikk eg glipp av[:@]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Tryll

ÅH hvor er den kjøpt???? *vilogså ha* nyydelig !![:)]

Kjøpt på Oasis! [:)]

vi har ikke oasis her[X(] sååå mye fint det var da!   http://www.oasis-stores.com/Laser-Cut-Prom-Dress/Occasionwear/oasis/fcp-product/5550026601

kjøpte du gjennom siden her? eller har dere oasis der du bor?

Kjøpte den på Oasis på Lagunen.. [:)]

Åå! vi har ikke oasis her vi *drit* hadde eg vært frekk om eg hadde spurt om du kunne kjøpt den til meg om eg satte inn penger å portopenger?[&:][:D][:)][:)] Væær så snill!!! hvilken str er du til vanlig?og ka måtte du ha i den? jeg er ca 36 til vanlig

vi har ikke oasis her[X(] sååå mye fint det var da!   http://www.oasis-stores.com/Laser-Cut-Prom-Dress/Occasionwear/oasis/fcp-product/5550026601

Åå! vi har ikke oasis her vi *drit* hadde eg vært frekk om eg hadde spurt om du kunne kjøpt den til meg om eg satte inn penger å portopenger?[&:][:D][:)][:)] Væær så snill!!! hvilken str er du til vanlig?og ka måtte du ha i den? jeg er ca 36 til vanlig

Skulle gjerne gjort det altså.. Men tar en halvtimes-tid å kjøre og jeg har ikke anledning til å kjøre dit med det første..

Er forresten 38 til vanlig, og var den str jeg kjøpte.. [:)]

Skulle gjerne gjort det altså.. Men tar en halvtimes-tid å kjøre og jeg har ikke anledning til å kjøre dit med det første..

Er forresten 38 til vanlig, og var den str jeg kjøpte.. [:)]

ah,ja da skjønner jeg :) den koster 850 på nett,koster den det i norsk butikk og?

Koster 1299,- i butikk.. [:-] 

vil se bilde!!!! Lyst på den selv....[:)]

Nææhh!!! Koster jo kun 85 Pund!! Sånn ca 800 norske kroner! [&:] Jaja, tror jeg må droppe den, men om jeg passerer en Oasis i england så blir det vaffal å kjøpe den der [8D]

ORIGINAL: KathMor

Nææhh!!! Koster jo kun 85 Pund!! Sånn ca 800 norske kroner! [&:] Jaja, tror jeg må droppe den, men om jeg passerer en Oasis i england så blir det vaffal å kjøpe den der [8D]

hm då kjøpe eg den å får den sendt te ei vennine i england å så får hu åpne den å sende den som gave te meg igjen ;)

Skikkelig glamourøse bilder.. [8D]

*BORTE*

Går ikke på dop eller noe altså... [X(]

Og her er kjolen jeg skal bruke i prins William og Kate sitt bryllup, i følge Vand.. [8D]

Går ikke på dop eller noe alt

Og her er kjolen jeg skal bruke i prins William og Kate sitt bryllup, i følge Vand.. [8D]

[/quote

du er så nydelig!! så trent å fin kropp, du bruker 38 sier du?ser mer ut som 36 ! jeg er 36 men ble nå usikker på om eg måtte hatt 38 i denne,tror ikke eg er tynnere enn deg..hvilken bh str bruker du?(i forholt te koss tube delen sitter på oppe. så fin den kjolen! må ha! :)) drit,likte sånn ca 40 andre kjoler der også[X(]

Alle andre kjøper kjolen min *SNURT* Prinsessen har også gått til innkjøp hmmmmfffrrrr [>:] .... Jaja, godt noen kan shoppe når ikke jeg kan [8D][:D]

du er så nydelig!! så trent å fin kropp, du bruker 38 sier du?ser mer ut som 36 ! jeg er 36 men ble nå usikker på om eg måtte hatt 38 i denne,tror ikke eg er tynnere enn deg..hvilken bh str bruker du?(i forholt te koss tube delen sitter på oppe. så fin den kjolen! må ha! :)) drit,likte sånn ca 40 andre kjoler der også[X(]

Tuusen takk!![:)] Men trent er kroppen absolutt ikke altså.. [:-][X(]

Jeg er litt "brei" rundt hofte/mage, derfor trekker jeg nok litt.. For oppe er jeg sikkert en 34.. [>:][&o] Rett og slett fordi jeg ikke har noe "fyll" [8D] Bruker 80B, men føler ikke jeg fyller de skikkelig da.. Så må nok jukse litt for å holde den skikkelig oppe! [:-][:)]

Gidder du å fjerne quotinga, forresten?! [:)]

Tuusen takk!![:)] Men trent er kroppen absolutt ikke altså.. [:-][X(]

Jeg er litt "brei" rundt hofte/mage, derfor trekker jeg nok litt.. For oppe er jeg sikkert en 34.. [>:][&o] Rett og slett fordi jeg ikke har noe "fyll" [8D] Bruker 80B, men føler ikke jeg fyller de skikkelig da.. Så må nok jukse litt for å holde den skikkelig oppe! [:-][:)]

Gidder du å fjerne quotinga, forresten?! [:)]

js beklager,selvfølgelig[:D]

flott er du uansett:) å hofter skal vi kvinner ha! :)) hm får bestille i 36 jeg da. skulle sikkert også hatt 34 oppe

ORIGINAL: KathMor

Alle andre kjøper kjolen min *SNURT* Prinsessen har også gått til innkjøp hmmmmfffrrrr [>:] .... Jaja, godt noen kan shoppe når ikke jeg kan [8D][:D]

He he.. Stakkar! [:D]

Men hadde jeg vært litt fornuftig, så hadde jeg droppa den jeg også! [:-][X(]

den gule var driiiiiiiiiiiiiiiitfin... hvor har du kjøpt den???

ORIGINAL: Bebibooms

den gule var driiiiiiiiiiiiiiiitfin... hvor har du kjøpt den???

Ebay, åffkårs!! [:D] 300,- eller noe sånt.. Passte heldigvis dønn også!

åååå.... sååå heldig du er...nydelig...[:D]

steike! for en vakker dame i to vakre kjoler [:D]

nyydelig!!! likte også den gule!!! knallfin!

Back
Topp