Katherine Heigl venter en gutt i januar..

Var på UL i uke 10+3, og da sa gnekologen at han var sikker på at det var gutt. Kjempefint det, men han spurte ikke oss om vi ville vite det før han sa det. Ikke for det, jeg vil gjerne vite, men ble litt satt ut av at han bare sa det. "Alt ser bra ut, og det blir en gutt", liksom:laughing002 Stemmer forøvrig med magefølelsen jeg har hatt. Om det er riktig kjønn er jo en annen sak.

Var på UL i uke 10+3, og da sa gnekologen at han var sikker på at det var gutt. Kjempefint det, men han spurte ikke oss om vi ville vite det før han sa det. Ikke for det, jeg vil gjerne vite, men ble litt satt ut av at han bare sa det. "Alt ser bra ut, og det blir en gutt", liksom:laughing002 Stemmer forøvrig med magefølelsen jeg har hatt. Om det er riktig kjønn er jo en annen sak.
Jeg skal på UL 12+4, og vil gjerne vite. Spent på om det går :) Mer nysgjerrighet en noe ønske om hva det skal bli, det spiller absolutt ingen rolle.

Tenker jeg skal passe på å få sagt at vi ikke ønsker å vite før vi faktisk setter i gang når vi skal på oul, bare for å komme i forkjøpet :)

Da jeg var på ul 12+3.. Synes jeg at jeg så en liten utovertiss mellom bena, men om det som sies med at jentespermiene lever lengt er jeg nødt om å ha ei lita jente i magen.. Så blir spennende å se!

Når jeg ventet første var jeg på en oppfølgnings ul pga blødning. Jeg ble ikke spurt om jeg ville vite kjønnet men så fort fosteret var på skjermen så sa han"dere venter en gutt hvertfall". Han letet ikke lenge, det var sakt på 1-2-3. Var akkurat 12+1 den dagen så vi tok det hele med ei klype salt. Men det stemmde.tror det er lurt selv på tidlig ul å informere med en gang dersom en ikke vil vite kjønn. Hehe.

Back
Topp