Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem er hun? Kjendis? Høres tidlig ut ja, men flinke leger og bra ulapperat kan nok se det meste
Ikke så viktig, spurte bare av nysgjerrighetJeg var tul igjen igår, og da så jeg tær love7), så om det var i 3d og legen hadde brukt tid på området mellom bena, kunne det kanskje ha vært tydelig allerede nå ja.
Det var en tråd her tidligere om tidlig bestemmelse av kjønn. Husker ikke hva det het, men det var noe med måling av streker i fht kjønnslepper/testikler i uke 12/13. Så de som kan, kan. Men eeeer det så viktig a?
Haha, neinei! Ikke at det var så viktig for deg, men i fht legene ;-) Føler at her i Norge er det ikke så offisielt viktig, mens i andre land er det gjerne noe man kan spesialisere seg på og "selge seg inn som". Har helt sikkert noe med offentlig kontra privat å gjøre ;-)Ikke så viktig, spurte bare av nysgjerrighet
Haha, neinei! Ikke at det var så viktig for deg, men i fht legene ;-) Føler at her i Norge er det ikke så offisielt viktig, mens i andre land er det gjerne noe man kan spesialisere seg på og "selge seg inn som". Har helt sikkert noe med offentlig kontra privat å gjøre ;-)
Var på UL 12+2 og min fastlege spurte om jeg ville vite kjønn. Takket nei for jeg vil at mannen skal være der + at jeg tenkte at det må være ALT for tidlig. Han prestert så og si h*n hele 3 ganger på rappen og da ble jeg faktisk litt irritert... Men jeg har bestilt ny time om 2,5 uke og da tar jeg med mannen. UL nr 4 - føler meg nesten litt hysterisk, men det koster 250,- per gang og fastlegen synes det er kjempe gøy - så why not hehe
Veldig kiipt Er jo noe jeg gjerne ville dele med mannen, så føler meg litt "frarøvet" det #hormonella. Så jeg har valgt å holde kjønnet for meg selv og avfeide det hele til mannen med at det var ALT for tidlig. Lille er like ønsket uansett. Spiller ingen trille rolle hvilket kjønn det blirSå irriterende! Da mamma skulle ha meg ville hun ikke vite kjønn. Så spurte legen på ul om hva hun trodde det var, og så svarte mamma at hun trodde det var gutt, men før hun rakk å si "men jeg vil ikke vite", så buset legen ut med at dette var slett ikke noen gutt, nei. Rart med det, noen blir nærmest irritert hvis man spør etter kjønn, mens andre ikke klarer å la være å avsløre.
Veldig kiipt Er jo noe jeg gjerne ville dele med mannen, så føler meg litt "frarøvet" det #hormonella. Så jeg har valgt å holde kjønnet for meg selv og avfeide det hele til mannen med at det var ALT for tidlig. Lille er like ønsket uansett. Spiller ingen trille rolle hvilket kjønn det blir
Han sa han så det hehe.. Men jeg holder meg til teorien din For den likte jeg!Trenger jo ikke bety at legen har sett noe uansett, for det første kan leger ta feil, og for det andre er det jo slik mange omtaler babyer automatisk. Substantivet "en baby" er jo i hankjønn. Blir som at svigerfar stadig kaller katten for "ho", selv om de godt vet at det er (eller var) en han. Ei katt, katta, altså ho.
Han sa han så det hehe.. Men jeg holder meg til teorien din For den likte jeg!
Støtter teorien! Min gyn sa 'han' helt til han spurte om jeg ville vite kjønn! Så sa han 'hun' etter det.Han sa han så det hehe.. Men jeg holder meg til teorien din For den likte jeg!