Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk kjempe bra :-D kjempe fornøyd med min jordmor :-D pratet litt og skrev opp nye timer utover sommeren. Skal tilbake 13. Mai for blodprøver og lytte på babyen :-D hun var kjempe hyggelig og så koselig til meg og min mann og hvor heldig vi var :-D hun synes alt var koselig av det vi snakket om :-D ingen vet min nøyaktig termin før i juni mndHvordan gikk det hos jordmor i dag?Føler du deg bedre i dag forresten?
![]()
Dere er søte ! ♥Lurer jeg også på![]()
Det gikk kjempe bra :-D kjempe fornøyd med min jordmor :-D pratet litt og skrev opp nye timer utover sommeren. Skal tilbake 13. Mai for blodprøver og lytte på babyen :-D hun var kjempe hyggelig og så koselig til meg og min mann og hvor heldig vi var :-D hun synes alt var koselig av det vi snakket om :-D ingen vet min nøyaktig termin før i juni mndjordmor målte blodtrykket mitt og hadde lavt blodtrykk. Det endret seg bare etter andre gang hun målte. Så fikk beskjed om å ta det med ro, ingen varme dusjer eller bli for varm og sitte en stund etter jeg har spist
ikke farlig og ikke unormalt. Så trengte ikke være redd og engstelig. Er bare voldsomme blodtrykksfall. Skal forsette med gravid vitaminer og jerntabletter. I følge jordmoren min er jeg 10. Uker i morgen
Jeg har hatt blodtrykksfall idag også. Men jeg nyter bare tiden jeg :-D litt optimistisk :-D
Du er da søt du da topprisen :-D ♥ egen tråd og greier til meg :-D
Ble langt innleggog sent svar da jeg er hos barnets oldeforeldre men skulle akkurat til å oppdatere
![]()
Kjempe viktigSå koselig!Og veldig bra at dere har en jordmor dere liker, viktig det altså
Prøvde hun å finne hjertelyden, eller er det kanskje litt tidlig? Vi får satse på at vi slipper å gå i svime så altfor lenge, hormonelle gravide i svime, ikkje braaaa
![]()
Åååå! Jeg vil ogsåKjempe viktigvi skal lytte i mai :-D 13.mai ♥ vi skal på ultralyd i morgen :-D ja, satse på det
haha nei ser det for meg
![]()
Ja det er privat :-D haha hell yeah : pÅååå! Jeg vil ogsåEr det privat? Oh yeah, det hadde vært litt av et syn
![]()
Hvor skal du ta ul?Ja det er privat :-D haha hell yeah : p
MajorstuaklinikkenHvor skal du ta ul?![]()
Aha! Hva betaler du igjen? 1300?Majorstuaklinikken![]()
Ja, og får med bilder :-DAha! Hva betaler du igjen? 1300?![]()