Katey

heges79

Elsker forumet
Siden det ofte har sett ut som vi har veldig like gutter med samme navn og sovevaner...please tell me about kids sleep klokke [8D][8D][8D][8D][8D] hvor har du kjøpt dette? og hvor mye kostet det.. og du må fortelle meg om den funker ikke minst [:D][:D] om jeg bare får sove til kl 7 om morgningen så blir jeg happy [:D][:D]

Hehe, egen tråd og greier[8D][:D]

Kids sleep fikk oliver itl bursdagen sin av min mor.
Husker ikke hvilken av disse to nettbutikkene vi kjøpte den av, men her er link til begge to:
http://www.riktigeleker.no/?page=143&product=1333&p1333_v=1
http://www.lilleprinsen.no/product/469096/..KID'Sleep-bla.html

De dagene vi får sove til 7, står jubelen i taket her i huset også. Som regel er det opp i 6 tiden, er vi heldige er det opp 6.30.

Har bare prøvd den natt til i dag.
Satte meg med esken ved kveldsmaten i går og forklarte så godt jeg kunne om at når bamsen sov, så skulle Oliver sove. Da er det natta. Når bamsen er våken, da er det dag og Oliver kan stå opp.

Jeg stilte den inn på dag klokken 6.30 i dag tidlig, og klokken 6.15 våknet Oliver og ropte at han skulle utav senga.
Jeg gikk inn, pekte på klokka og sa: "Se, bamsen sover enda, det betyr at det er natta. Så da må du legge deg ned og sove igjen."
Han kikka litt på klokka og så på meg, SÅ LA HAN SEG NED IGJEN OG SA NATTA!!!!
Jeg fikk sjokk!!!!!!
Hørte han lå å prata litt med seg selv der inne, men ropte ikke igjen før klokka var 6.40.
Da jeg kom inn, pekte han på klokka, som da hadde skiftet over til dag, og ropte "SE MAMMA!!!!!"
Jeg svarte med samme entusiasme, Ja se, nå er bamsen våken og det er dag. Da kan du også stå opp[:)]

Så jeg er kjempe fornøyd med resultatet for første dagen. Regner ikke med det går like fint hele tiden, men det var en knall start!

Ops, ble langt dette[8D][8D][8D][8D]

Oi..det høres jo helt fantastisk ut [:)][:)] Spørsmålet er om Oliver skjønner den alvorspraten, men det er absolutt verdt et forsøk [:)] Vi er jo oppe minst en gang hver natt fortsatt og har en sånn skrikerunde i tillegg grytidlig oppe.. [:-][:-]

Og du har fått egen tråd, sånn at jeg håper jeg får høre mer imorgen også.. hehe..[:D][:D] funker det såå bra hos dere, skal jeg jammen meg prøve jeg også [:D]

Nå skal jeg inn og se på linkene.. Tusen takk [:)]

Jeg trodde faktisk ikke at han skulle skjønne så mye, så fort[8D]
Så jeg heller litt mot at det var flaks i dag tidlig.
Blir spennende de neste morgenene nå[:D]

Ja..du må holde meg oppdatert [:D][:D] Krysser fingre for at det funker [:)]

ORIGINAL: HegeS79

Ja..du må holde meg oppdatert [:D][:D] Krysser fingre for at det funker [:)]

gleder meg til oppdatering![:D] jeg har også en morgenfugl/nattfugl!

Og så lettpåvirkelig er jeg...[8D]
Nå har jeg bestilt en slik, og håper på underverker [;)]
Lilja våkner nemlig opptil flere ganger på natta, og KANSKJE kan denne være med å snu på dette [:D]

ORIGINAL: *atina*

Lilja våkner nemlig opptil flere ganger på natta, og KANSKJE kan denne være med å snu på dette [:D]

Haha, kanskje jeg skal ringe firmaet som produserer klokkene og be om provisjon[8D][:-][:D]

ORIGINAL: Katey

ORIGINAL: *atina*

Haha, kanskje jeg skal ringe firmaet som produserer klokkene og be om provisjon[8D][:-][:D]

He he he, ja det synes jeg du skal gjøre [8D]
Jeg har klokketro på det meste, helt til det motsatte er bevist [;)]
Satser på at Lilja skjønner opplegget og at dette er det som skal til!

En liten oppdatering fra natta her.

Har hatt en veldig urolig natt her i natt, så har egentlig ikke fått testa ut klokka noe mer.
Han la seg fint i går kveld, men etter en halvtime så våkna han og hadde vondt i munnen. Pekte og sa aua monn mamma, mens han gråt sårt.
Tror kanskje det er noen jeksler på vei....
Har vært oppe ca 10 ganger i natt og smurt med dentinox og han måtte til slutt få paracet. Klokken 5 fikk han en ny dose paracet og etter 3 kvarter var det stille.
Da sov han til 7.30[8D]

Men han var helt utslitt stakkars, så tror nok ikke klokka kan få æren for den.

Vi får prøve igjen i natt[:)]

Da falt jeg også for fristelsen [8D][8D] Nå venter jeg på pakke [;)]

Har ikke oppdatert dere i dag, for jeg måtte rett og slett skru av klokka i natt[8D]

Han er skikkelig plaget med munnen og våkner 1000 ganger, så fant ut at vi prøver igjen når han er frisk.
Vil ikke risikere å ødelegge hele funksjonen med klokka[8D][:D]

Lykke til til dere som har kjøpt. Gleder meg til å høre om hvordan det funker hos dere[:D]

Back
Topp