kastet opp blod

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hva kan det være som feiler deg hvis du kastet opp blod, masse friskt blod og en blod klump..................[8|]  masse kvalm og kaster opp fort og smerter nederst i magen /lysken noen som har peil?????????????????? har hatt dette en stund men legen finner ikke ut av hva det kan være, men i går kastet opp blod[:o]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

magesår?

det var det jeg tenkte å[&:]

smerter i lysken og magen kan være masse og trenger ikke ha sammenheng med oppkast. men er du gravid? jeg spydde masse tidligere i svangerskapet og da spydde jeg plutselig MASSE rødt, friskt blod, like mye som et kjøkkenglass cirka! det var ikke noe farlig, bare et blodkar som hadde sprukket ellerno.
man kan jo tenke på magesår også, men da hadde du ikke hatt vondt nederst i magen og lysken, men oppe der ved magesekken! be om undersøkelse hos indremedisiner, evt ct/mr-undersøkelse el. ultralyd!

ORIGINAL: lykkeligemeg

smerter i lysken og magen kan være masse og trenger ikke ha sammenheng med oppkast. men er du gravid? jeg spydde masse tidligere i svangerskapet og da spydde jeg plutselig MASSE rødt, friskt blod, like mye som et kjøkkenglass cirka! det var ikke noe farlig, bare et blodkar som hadde sprukket ellerno.
man kan jo tenke på magesår også, men da hadde du ikke hatt vondt nederst i magen og lysken, men oppe der ved magesekken! be om undersøkelse hos indremedisiner, evt ct/mr-undersøkelse el. ultralyd!

det er ikke jeg som har det det er mannen min................ han har vært på ultralyd 2 ganger og gastroskopi husker ikke om det er flere undersøkelser, men ikke funnet noe[8|]

magesår ville de jo sett på gastroskopi?

jeg veit det er derfor det er litt rart men kanskje han legen ikke fikk sett så bra siden mannen min sleit litt med den slagen nedover[&:] ikke godt å si

magesår ville de jo sett på gastroskopi?
Ikke nødvendigvis.

jeg har også tatt gastroskopi for å utelukke magesår, og slangen var nede der i max ti sekunder før jeg røska den opp selv omtrent, og legen sa at alt var fint og at han fikk sett alt han trengte! så meed mindre slangen ikke kom ned i det hele tatt så ser nok legen det han trenger! tror jeg da...men man skal vel aldri si sikker!

jeg har også tatt gastroskopi for å utelukke magesår, og slangen var nede der i max ti sekunder før jeg røska den opp selv omtrent, og legen sa at alt var fint og at han fikk sett alt han trengte! så meed mindre slangen ikke kom ned i det hele tatt så ser nok legen det han trenger! tror jeg da...men man skal vel aldri si sikker!

Det spørs litt på hvilken fysikk du har der nede, og hvor store de er. Vet om flere pasienter som har fått konstantert magesår som ikke er sett på gastro den første eller andre gangen.

ok. han utelukka det i alle fall med en gang på meg, jeg spurte flere ganger om han  var helt boooombesikker, og det var han.

men uansett så skal jo ikke magesår gi smerter i lyskene og nedre delen av magen? vondter i magen kan gi litt diffuse smerter da, men rart at han skal kjenne det langt nedi der liksom. han kjenner ingenting ved magesekken?

jeg er ikke helt sikker mulig han har vondt rundt mage sekken, smerten flytter på seg fra venstre og høyre sine rett under navelen  men det stråler ned mot testikklene, en lege som han snakket med lurte litt på om det var nyrestein. men kaster man opp blod da???

Back
Topp